داغ ترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی در هفته اول شهریور 95 چه بود؟

افتتاح ساختمان های اداری، ورزشی و آموزشی واحد دماوند توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی به همراه دکتر میرزاده از مهمترین رویدادهای این هفته در دانشگاه آزاد اسلامی بود.

در ادامه داغ ترین اخبار شنبه(6 شهریور) تا پنجشنبه (11 شهریور) که در دانشگاه آزاد اسلامی رخ داده را می خوانید.

شنبه 6 شهریور 1395

تاسیس رشته های علوم پزشکی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان/توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی

جلسه هم اندیشی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز برگزار شد.

دکتر حمید میرزاده و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی که به منطور شرکت در نشست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به اصفهان سفر کرده اند، صبح امروز پس از ادای احترام به مقام شهدای گمنام آرمیده در واحد اصفهان (خوراسگان)، در جلسه هم اندیشی با نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر میرزاده: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در اصفهان ماموریت گرا هستند

یازدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سیدیوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان، رسول زرگرپور استاندار استان اصفهان و اعضای هیات امنا برگزار شد.

دکتر میرزاده در این جلسه با بیان اینکه خوشبختانه استان اصفهان در حوزه توسعه علمی، پژوهشی، فناوری و کارآفرینی از استان های برتر کشور است، گفت: ما باید در دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ریزی کنیم تا از توانمندی ها و پتانسیل های این استان که در بسیاری از پارامترهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور شاخص است، در دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنیم.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر میرزاده: مدیریت مشارکتی و مشورتی و تعامل با نمایندگان مجلس در رأس امور دانشگاه آزاد اسلامی است

دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

احسانی: حرکت به سمت کیفی‌سازی سرلوحه کاری همه مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی است

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: حرکت از کمی‌سازی به سمت کیفی‌سازی در همه حوزه‌های دانشگاه سرلوحه کاری همه مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی است و مسئولان به این امرمهم توجه جدی داشته باشند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

یکشنبه 7 شهریور 1395

افتتاحیه اولین اردوی آموزشی فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

آیین افتتاحیه اولین اردوی آموزشی فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سالن اجتماعات پژوهشکده حضرت امام (ره) وانقلاب اسلامی برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

7 بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی چگونه صاحب درجه اول اعتبار بخشی شدند؟

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر آموزش ارتقا پیدا کند خدمت رسانی هم ارتقا پیدا می کند. وقتی هم ارتقا خدمت باشد، بهره گیری و بهره مندی و خدمت گیری مراجعین بهتر می شود و در نتیجه عوارض بیماری در جامعه کمتر می شود و در نهایت برگشت بیمارهایمان به بیمارستان کم می شود.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

واشقانی فراهانی: نمایشگاه «فن بازار» فرصتی مغتنم برای تجاری سازی محصولات است که ارزش فناوری دارد

معاون پژوهش و فنوری دانشگاه آزاد سالامی در جلسه شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: واحد های دانشگاهی با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در ارائه طرح های کلان و ملی بدون در نظر گرفتن ظرفیت واحد ها، پیشرو باشند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر با حضور محسن هاشمی و علی عسکری

همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و در عصر دولت تدبیر و امید مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر با حضور مهندس محسن هاشمی معاون عمرانی و دکتر علی عسکری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان شاهین شهر برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

راهیابی سه تیم دانشگاه آزاد اسلامی به مرحله نهایی هشتمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور

رئیس اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از راهیابی سه تیم دانشگاه آزاد اسلامی به مرحله نهایی بخش های جانبی هشتمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

بازدید دکتر میرزاده از پروژه های دانش بنیان واحد شهرضا / فعالیت 29 هسته فن آور در مرکز رشد شهرضا

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جریان سفر به استان اصفهان، از پروژه های دانش بنیان واحد شهرضا بازدید کرده و در جریان فعالیت های شرکت ها قرار گرفت.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دوشنبه 8 شهریور 1395

آیت الله هاشمی رفسنجانی: تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، لطف خدا بوده است/ایران را به جایگاهی که استحقاق دارد، برسانیم

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، پیش از ظهر امروزو پس از افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، در مراسمی که با حضور مسئولان و مدیران ستادی سازمان مرکزی و همچنین رئیس، معاونان و اعضای هیات علمی واحد دماوند برگزار شد، با ابراز خوشحالی از حضور در جمع آنان، گفت: اولین بخشهای این دانشگاه را به اتفاق آیت الله جوادی آملی افتتاح کردیم که وجود ایشان در این شهر باعث خیر و برکت برای مردم شهرستان و به خصوص دانشگاه شده است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر زرهانی: مدرسه سما، مدرسه دانشگاه است

گردهمایی دو روزه معاونان دانشگاه و روسای مراکز آموزشی و فرهنگی سما برگزار شد.

دکتر زرهانی با اشاره به برنامه پنج ساله سازمان سما گفت:«این برنامه به تصویب شورای سازمان و شورای دانشگاه آزاد اسلامی نیز رسیده است و سیاست ها، برنامه ها، اهداف کمی و کیفی آن در یک حرکت مشترک محقق خواهد شد و واحدها می بایست بر اساس آن برنامه های خود را طرح ریزی نمایند.»

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

سه‌شنبه 9 شهریور 1395

حبیب اسماعیلی: دانشگاه نسل چهارم باید دانشگاه فرهنگ ساز باشد/برگزاری ادامه جشنواره آشتی با طبیعت در جنوب کشور

مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانشگاه نسل چهارم باید دانشگاه فرهنگ ساز باشد و باید بتواند با جامعه ارتباط داشته باشد. دانشگاه آزاد اسلامی در این راه قدم گذاشته است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

بازگشایی مجتمع تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی سربندان واحد علوم و تحقیقات با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی

آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم بازگشایی مجتمع تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی سربندان دماوند که وابسته به واحد علوم و تحقیقات است ، با تاکید بر اهمیت کشاورزی برای جوامع بشری و کشور ایران، نسبت به مشکلات و معضلات در این حوزه هشدار داد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

نیمه دوم آذر، آخرین مهلت ارسال اصل آثار به جشنواره صلح و سلام در رشته خوشنویسی

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه گفت: همگام با سراسر کشور، جشنواره صلح و سلام در رشته هنری خوشنویسی در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

طه هاشمی: آغاز طرح سیمای زندگی در دانشگاه آزاداسلامی از مهر امسال

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی تاکید کرد که یکی از راهکارهای اساسی پیشگیری از ناهنجارهای اجتماعی ، ارتباط مستمر خانواده ها با بخش هایی از جامعه مثل دانشگاه است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

چهارشنبه 10 شهریور 1395

آخرین وضعیت رشته های گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از زبان ابطحی

دکتر علی ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: 26 فارغ التحصیل پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با قرار گرفتن در جمع 2.5 درصد برتر فارغ التحصیلان این رشته، مستقیماً و بدون گذراندن طرح می توانند وارد مقاطع تخصصی شوند و از این حیث دانشگاه آزاد اسلامی رتبه اول را در بین دانشگاه های پزشکی کشور به دست آورده است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

جزئیات برگزاری اجلاس سالانه مدیران ارشد سازمان سما

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری اجلاس سالانه مدیران ارشد سما در استان ها و شهرستان ها، گفت: این اجلاس در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری در اردوگاه تربیتی سما چالوس با حضور 150 نفر از همکاران، پس از 3 سال وقفه برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

میرزاده: پاکدامنی و رعایت مقررات آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی اصل تداوم همکاری با روسای واحدها است

جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی صبح امروز با حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، روسای واحدهای استان آذربایجان شرقی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان و برخی از معاونان دانشگاه در سازمان مرکزی برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

20101

کد خبر: 674290

وب گردی

وب گردی