دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی: به پرونده شهرداری ورود می‌کنیم

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی از ورود به پرونده شهرداری تهران خبر داد و گفت: «در حال بررسی ابعاد این پرونده هستیم».

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه شرق، کاظم پالیزدار ، درباره اینکه آیا ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در ارتباط با بحث تخلف شهرداری تهران در بحث واگذاری املاک به برخی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر ورود کرده است، گفت: «دراین‌باره ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به مسئله قطعا پرداخته و اگر لازم باشد در زمان مناسب اطلاع‌رسانی خواهیم کرد».

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه هم‌اکنون در حال بررسی موضوع تخلف شهرداری و شورای شهر تهران هستیم، گفت: «خیلی‌ها مدعی هستند این گزارش‌های منتشرشده درست نیست، برای همین ما باید ابعاد این پرونده را بررسی کنیم. در بررسی‌های خود گزارش‌ها و استعلام‌های لازم را از مبادی و نهادهای نظارتی ذی‌ربط دریافت خواهیم کرد. فراموش نکنیم ما ستاد هستیم و ستاد هم یک نهاد فراقوه‌ای است و فقط مربوط به دولت نیست».

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: «ما در جریان این موضوع هستیم و دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال بررسی این مسئله است». او درباره زمان اطلاع‌رسانی جزئیات بررسی‌های ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: «ما باید استعلام‌های لازم را از دستگاه‌های نظارتی و نهادهای فراقوه‌ای دریافت کنیم، در این زمینه حتی از خود شهرداری تهران هم توضیح خواهیم خواست».

20106

کد خبر: 674304

وب گردی

وب گردی