خط خورده های تیم ملی چه کسانی هستند؟/ پشت پرده پنهان ماندن لیست 23 نفره ایران

طبق قوانین تیم های حاضر در مقدماتی جام جهانی 2018 باید تا 24 ساعت قبل از بازی های خود فهرست 23 نفره را در اختیار مسئولان برگزاری قرار دهند.

به گزارش ایسکانیوز، این درحالی است که ایران در فاصله چند ساعت تا بازی با قطر هنوز فهرست 23 نفره خود برای این بازی را اعلام نکرده و مشخص نیست چه بازیکنانی از جمع حاضران در اردو خط خورده اند.
در شرایطی که سرمربی اروگوئه ای قطر قبل از سفر به تهران فهرست 23 نفره خود را رسانه ای کرد کارلوس کی روش ترجیح داد تا آخرین لحظه 25 بازیکن حاضر در اردو را حفظ کند و از انتشار فهرست 23 نفره خودداری کند. اقدامی که با قوانین مسابقات منافات داشت و باعث تعجب همگان از این تصمیم مربی پرتغالی شد.
این اتفاق در حالی در اردوی تیم ملی رخ داد که نزدیکان به فدراسیون فوتبال مدعی هستند فهرست 23 نفره ایران به صورت محرمانه به نماینده afc ارائه شده و کی روش برای ادامه پنهان کاری هایش خواسته تا این فهرست رسانه ای نشود تا قطری ها از آخرین اخبار تیم او غافل بمانند. این اولین بار نیست که کی روش این گونه اقدامات ضدجاسوسی را در دستور کار قرار می دهد چون در اردوی ایتالیا هم این مربی تصمیمات جالبی اتخاذ کرد.
آن چه محرز است این که دو بازیکن خط خورده تیم ملی برای بازی با قطر تا آخرین لحظه مشخص نخواهند شد تا این که در بازی امشب نیمکت را ترک و راهی سکوهای ورزشگاه آزادی می شوند.

401/602

کد خبر: 674324

وب گردی

وب گردی