پیام منصوریان به هواداران در حمایت از تیم ملی فوتبال

«علیرضا منصوریان» سرمربی استقلال از همه هواداران این تیم خواست برای دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر، در ورزشگاه آزادی حضور یافته و به حمایت از ملی پوشان بپردازند.

به گزارش ایسکانیوز از باشگاه استقلال، «علیرضا منصوریان» گفت: تیم ملی ایران یک مسابقه مهم و تعیین کننده در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برابر قطر دارد و باید برنده از زمین خارج شود. تیم ملی ایران در این مسابقه با کسب 3 امتیاز شیرین و ارزشمند می تواند مسیر صعودش به جام جهانی را هموار سازد.
وی افزود: برای رسیدن به این هدف مهم، حمایت هواداران حیاتی و نقش ارزنده ای در روحیه دادن به تیم ملی دارد و در این دیدار دیگر قرمز و آبی مطرح نیست و تنها رنگ مهم، سفید است.
سرمربی استقلال اظهار داشت: امیدوارم همه صندلی های ورزشگاه ازادی پر شود و شبی به یادمانی در تاریخ فوتبال ایران رقم خورد. دوست دارم تمامی صندلی ها را هواداران سفید پوش، پر کنند و با انرژی که از سکوها به داخل زمین می رسد، شاهد ارایه فوتبالی زیبا و یک پیروزی قاطع و شیرین باشیم.
تیم ملی فوتبال ایران امروز (پنجشنبه) ساعت 21 در نخستین دیدار از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف قطر می رود.

401/602

کد خبر: 674330

وب گردی

وب گردی