سعیدی:انقلابی ماندن از انقلابی بودن مهم‌تر است/ آمریکا با همکاری عربستان درصدد ایجاد چالش در منطقه است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز ناامنی در منطقه وجود دارد ولی کشور ما یکی از امن‎ترین کشورهای جهان است، گفت: انقلابی بودن مهم است، ولی انقلابی ماندن مهم‌تر است و این موضوعی بوده که امام علی(ع) بر آن تأکید داشتند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی عصر امروز در هفدهمین یادواره شهدای روستاهای مازندران اظهار داشت: حضور در یادواره شهدا توفیق برای شرکت‌کنندگان این مراسم است.

وی تصریح کرد: خداوند به انسان‌های نعمت‌های بی‌شمار داد و این نعمت را تا زمانی که خود انسان نخواهد و کفران نعمت نکند از انسان گرفته نمی‎شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: انقلابی بودن مهم است، ولی انقلابی ماندن مهم‌تر است و این موضوعی بوده که امام علی(ع) بر آن تأکید داشتند.

وی یادآور شد: ایمان برای انسان سرمایه است ولی حفظ ایمان خود سرمایه سنگین‌تر است، حفظ ایمان الزاماتی دارد اگر شکر نعمت باشیم خداوند زمینه افزایش نعمت را فراهم می‎کند.

سعیدی گفت: نعمت خداوند شرطی است برای افزایش نعمت؛ که باید قدردان این نعمت بود و در مسیر خدا قرار داشت تا از نعمت‌های الهی بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین نعمت خداوند به بشر نعمت هدایت است، به نوعی که نعمت هدایت برای همه انسان‌ها در مدت زمان‌های متعدد بود، برخی از انسان‌ها قدردان نعمت بودند و در برابر سختی‌ها و مشکلات در کنار اولیاء‌الله بودند از امتیازات الهی برخودار شدند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به پخش سریال معمای شاه از رسانه ملی گفت: در این سریال بخش کوچکی از جنایات شاه خائن به مملکت و انسان‌های فرهیخته به تصویر کشیده شده است.

وی با بیان اینکه خداوند در دوران انقلاب امام راحل را برای ما برگزید و نعمت پیروزی در برابر ظلم شاه را به مردم ایران ارزانی داد، خاطرنشان کرد: امروز خطراتی داریم که اگر توجه نکنیم مثل آب خورد‌ن نعمت‌های الهی از دست ما گرفته می‌شود.

سعیدی بیان کرد: خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی عزتمندی را نصیب مردم ایران کرد، مردم ایران اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جهان عزیز شدند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اعلام اینکه امروز یقین داریم که آمریکایی‌ها هیچ غلطی نکردند و نمی‎توانند بکنند و ما در کل منطقه اثرگذار هستیم، یادآور شد: آمریکا در سوریه و یمن تلاش‌های زیادی کرد که آنها را از پا در بیاورد، به گونه‌ای که امروز آمریکا در یمن به صورت مستقیم مشارکت دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز ناامنی در منطقه وجود دارد ولی کشور ما یکی از امن‎ترین کشورهای جهان است.

سعیدی با بیان اینکه بسیاری از ملت‌های جهان وقتی که مقام معظم رهبری صحبت می‎کنند تا چند ماه ملت‌ها شارژ هستند، ادامه داد: عزت ایران اسلامی به مرحله‌ای رسیده که آمریکا بیش از پنج سال است که تلاش می‎کند در سوریه بشار اسد را تغییر دهد ولی به برکت مدیریت رهبر انقلاب اسلامی ایران و قدرت نظام کشور کاری از پیش نبرد.

وی ادامه داد: آمریکا با همکاری عربستان در یمن نیز تلاش می‎کند که مردم این کشور را دچار چالش کند ولی در این کشور هم کمترین موفقیت را کسب کرد.

204

کد خبر: 674381

وب گردی

وب گردی