وکیلی: گفتمان حاکم بر مجلس گفتمان شورای‌نگهبان ترسی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه مشترک هیئت رئیسه و شورای نگهبان هم این مسئله را به آیت‌الله جنتی عرض کردم چرا که گفتمان حاکم بر مجلس گفتمان خداترسی نیست بلکه گفتمان شورای نگهبان ترسی است و با این گفتمان نمی‌شود دست نلرزد و زبان لکنت نداشته باشد

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایلنا، محمدعلی وکیلی نیز در این مراسم گفت بعضی به دنبال واتیکانیزه کردن کشور هستند و به عنوان مثال بحث‌هایی که درباره مشهد می‌شود برای واتیکانیزه کردن مشهد است اما دوستان توجه نمی کنند که واتیکانیزه کردن مقدمه سکولار شدن است.

وی گفت: از این هشتاد روز مجلس هیچ لذتی نبردم و در جلسه مشترک هیئت رئیسه و شورای نگهبان هم این مسئله را به آیت‌الله جنتی عرض کردم چرا که گفتمان حاکم بر مجلس گفتمان خداترسی نیست بلکه گفتمان شورای نگهبان ترسی است و با این گفتمان نمی‌شود دست نلرزد و زبان لکنت نداشته باشد.

وی افزود ساختار مجلس ساختار ماشینی کردن آدم‌هاست و متاسفانه هیچ وقتی برای مطالعه وجود ندارد و اگر یک جریان فکری پشت سر ما باشد می‌توانیم تاثیرگذار باشیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: اگر حتی ده نماینده هم باشیم می‌توانیم مجلس را پیش ببریم اما با همین خودمانی‌ها نباید گرفتار دور باطل شویم و باید به مجموعه‌های تولید فکر وصل شویم و فراتر از تعداد می‌توانیم مجلس را مدیریت کنیم. اما اگر به مرور زمان ما حل و هضم شدیم قسمتی از آن تقصیر شما(اساتید دانشگاه) است که می‌توانستید از ما دستگیری کنید و نکردید.

کد خبر: 674390

وب گردی

وب گردی