ایسر از سه نمایشگر گیمینگ جدید مجهز به فناوری Tobii رونمایی کرد

ایسر در نمایشگاه IFA 2016 برلین سه نمایشگر مخصوص گیمینگ را معرفی کرده که هر سه این محصولات از فناوری ردیابی حرکات چشم موسوم به Tobii بهره می‌برند. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از زومیت، به نظر می‌رسد نمایشگرهای خمیده توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند. کمپانی ایسر در ایفا ۲۰۱۶ از سه مانیتور جدید گیمینگ رونمایی به عمل آورده و این در حالی است که یکی از این سه مدل خمیده بوده ولی هر سه مدل مجهز به سیستم ردیابی حرکات چشم Tobiiهستند.

مدل Predator Z271T یک نمایشگر ۲۷ اینچی خمیده دارد که رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد و نرخ رفرش فریم آن نیز ۱۴۴ هرتز است. در ادامه می‌توانید تصاویر مرتبط با این نمایشگر را مشاهده کنید.

اما بسیاری از گیمرها ممکن است نرخ رفرش فریم ۲۵۰ هرتز را در نمایشگری ۲۴.۵ اینچی ترجیح دهند. به همین دلیل ایسر نمایشگری به نام XB251HQT را نیز معرفی کرده است. حاشیه‌های بسیار کمی که این نمایشگر دارد و ایسر آن را زیرو فریم نامیده باعث شده تا نمای بهتری داشته باشد. لازم به ذکر است که قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول به بازار هنوز مشخص نشده است. در ادامه می‌توانید تصاویر مرتبط با این مدل از نمایشگرهای گیمینگ جدید ایسر را مشاهده کنید.

اما مدل سوم که XB271HUT نام دارد، ۲۷ اینچی بوده و رزولوشن آن نیز ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این مدل نیز از حاشیه‌های بسیار کمی بهره می‌برد. در واقع فریم این محصول نیز از نوع ZeroFrame است. حداکثر نرخ رفرش فریم این مدل از نمایشگرهای جدید ایسر هم ۱۶۵ هرتز اعلام شده است.

20103

کد خبر: 674445

وب گردی

وب گردی