احتمالا مشکی رنگ جدید آیفون 7 خواهد بود

با وجود آنکه بسیاری از کارهای اپل طی سالیان اخیر به میزان زیادی قابل پیش بینی بوده اند، شایعاتی که این روزها در مورد آیفون 7، جدیدترین تلفن هوشمند این کمپانی منتشر می شوند از تغییر این رویه حکایت دارند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دیجیاتو، یک سال پس از افزودن رنگ رز گلد به سری گجت های آیفون، حالا شایعات جدیدی منتشر شده که به اضافه شدن یک گزینه رنگی دیگر برای این تلفن های هوشمند اشاره می کنند.

پیش تر خوانده بودیم که این رنگ جدید مشکی یا آبی خواهد بود، اما حالا با انتشار تصویر تازه ای که در منابع اینترنتی فاش شده به نظر می رسد که به احتمال زیاد رنگ جدید آیفون 7 مشکی است.

شایعات حاکی از آنند که آیفون 7 علاوه بر رنگ های همیشگی، دارای مدلی با بدنه تمام مشکی و صیقلی هم خواهد بود.

البته توجه داشته باشید که تصویر بالا مربوط به یک مدل آزمایشی بوده و لزوما تأیید کننده آن نیست که آیفون 7 مشکی رنگ از نظر ظاهری دقیقا به همین شکل خواهد بود.

همچنین در پی فاش شدن این تصویر، یک وبلاگ عرب زبان موسوم به Apple Arab هم دو رندر از آیفون 7 پلاس منتشر کرده که دارای رنگ های مشکی مات و مشکی براق هستند.

البته به نظر می رسد که رندر مربوط به رنگ مشکی مات بیشتر از مشکی براق به واقعیت نزدیک باشد. در هر صورت یک هفته بیشتر به معرفی آیفون های جدید زمان باقی نمانده، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت کدام یک از این شایعات رنگ واقعیت به خود می گیرند.

20103

کد خبر: 674475

وب گردی

وب گردی