برگزاری بین المللی بخش مسابقه عکس و پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

برای اولین بار بخش مسابقه عکس و پوستر در بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به صورت بین المللی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این جشنواره، بخش مسابقه عکس و پوستر ویژه نمایش های کودک و نوجوان به شکل بین المللی و با حضور آثار هنری از هنرمندان سراسر جهان برگزار خواهد شد.

در فراخوان بخش مسابقه عکاسی تئاتر آمده است هر عکاس می‌تواند حداکثر ۱۰ عکس با فرمت Jpg در اندازه ۳۰*۴۰ با کیفیت ۳۰۰ Dpi در قالب لوح فشرده ( Cd , DVD ) به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

با توجه به بین‌المللی شدن این بخش هنرمندان می‌بایست مشخصات کامل اجراهای عکاسی شده (نام نمایش، کارگردان، سالن اجرا، شهر و کشور) همچنین مشخصات کامل خود مانند اسم و فامیل، آدرس، ایمیل و شماره تماس را به صورت فایل pdf و word برای دبیرخانه ارسال کنند.

مطابق این فراخوان عکاسان ایرانی می توانند عکس‌هایی که حد فاصل مهر ۱۳۹۳ تا مهر ۱۳۹۵ گرفته شده اند در این رقابت شرکت دهند. هرگونه ادیت و تغییر اثر که به ماهیت اصلی عکس آسیب برساند ممنوع است و در صورت مشاهده، عکس مذکور داوری نخواهد شد.

در بخش پوستر نیز هر هنرمند با حداکثر ۱۰ اثر می‌تواند در مسابقه شرکت کرده و آثار شرکت کننده می بایست در اندازه حقیقی آن و در قالب یک لوح فشرده (CD یا DVD) با فرمت tif و یا Jpg به همراه اصل پوستر (پرینت اثر) به دبیرخانه تحویل شوند.

هنرمندان داخل کشور ایران که تمایل به شرکت در این بخش را دارند می بایست آثاری را به دبیرخانه تحویل دهند که حد فاصل مهر ۹۳ تا مهر ۹۵ بوده و در سالن های مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرای عموم در آمده باشد.

مهلت ارسال آثار به بخش عکس و پوستر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ۱۰ آذرماه اعلام شده است.

508

کد خبر: 674497

وب گردی

وب گردی