افزایش سلف‌های دانشجویی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در خصوص تغذیه دانشجویان این واحد دانشگاهی از برنامه‌ریزی برای احداث 10 مرکز توزیع غذا و رستوران دانشجویی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، کرم‌الله دانش‌فرد با اعلام این مطلب و با اشاره به اعطای وام دانشجویی با بیان اینکه برخی از بانک‌ها برای اعطای وام به دانشجویان تحصیلات تکمیلی واحد علوم تحقیقات اعلام آمادگی کرده‌اند گفت: دانشجویان متقاضی می‌توانند از طریق مراجعه به صندوق رفاه دانشگاه و صندوق دانشجویی وزارت علوم وام دریافت کنند، ضمن آنکه مبلغ وام دانشجویی صندوق دانشگاه در سال جدید افزایشی نخواهد داشت.

معاون دانشجویی واحد علوم تحقیقات در ادامه از طراحی یک مرکز رفاهی، فرهنگی و دانشجویی در ساختمان مرکز اسناد دانشگاه خبر داد و افزود: کار اجرایی ساخت این مرکز از اول مهرماه آغاز می‌شود.

دانش فرد در باره جزئیات بیشتر این طرح گفت: هزینه‌های احداث این مرکز از بودجه‌ جاری، فرهنگی و ورزشی دانشگاه تامین می‌شود و فعالیت‌های آن شامل ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی ، برگزاری جلسات دفاع و مراسم‌ فرهنگی و دانشجویی و ارائه امکاناتی نظیر فیلم‌برداری خواهد بود.

20103

کد خبر: 674604

وب گردی

وب گردی