نگاهی به وضعیت مهاجم سرخ پوشان/جدایی انصاری از پرسپولیس قطعی نیست

مدیران باشگاه پرسپولیس به زودی در مورد خروج نام یک بازیکن از لیست خود تصمیم‌گیری می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، در شرایطی که تنها دو روز تا پایان زمان نقل و انتقلات فصل شانزدهم باقی‌مانده اما مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز برای جدا کردن یک نفر از لیست خود و اضافه کردن نام رامین رضاییان، شک و تردیدهایی دارند.

پس از آنکه مشخص شد به خاطر پولی که برای جذب و حفظ آنتونی گولتس خرج شده، این بازیکن شانس بیشتری نسبت به برخی دیگر از بازیکنان معترض برای جدایی از جمع سرخپوشان دارد، نام ساسان انصاری برای ترک پرسپولیس مطرح شد.

انصاری همان بازیکنی است که در لیگ قبلی عملکرد بسیار خوبی در خط هافبک و حمله فولاد خوزستان داشت و برای اثبات شایستگی‌هایش و رسیدن به پیراهن تیم ملی راهی پرسپولیس شد. او جزو اولین ورودی‌ها در لیست سرخپوشان و بدون هیچ سر و صدایی به تهران آمد، مذاکره کرد و به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ پیوست.

همان زمان هم خیلی‌ها می‌گفتند حضور انصاری در پرسپولیس، به خاطر توصیه‌هایی بود که دراگان اسکوچیچ در شب ضیافت رئیس جمهور کشور کرواسی در تهران به برانکو کرد. برانکو تحت تاثیر صحبت‌های دراگان، نام انصاری را در لیست خود قرار داد تا این بازیکن را سرخپوش کند اما نیمکت‌نشینی در پرسپولیس باعث شد ساسان به فکر خروج از این تیم بیفتد.

اولین جرقه جدایی انصاری در هفته دوم زده شد. او انتظار داشت مقابل فولاد که تیم سابقش است، به میدان برود اما در کمال تعجب و در روزی که انگیزه‌های فراوانی داشت، در تمام طول بازی نیمکت‌نشین بود. بعد از بازی، خبرهایی از باشگاه به بیرون درز کرد مبنی بر اینکه او می‌خواهد پرسپولیس را ترک کرده و به فولاد خوزستان برگردد.

این حرف و حدیث‌ها پس از گذشت 4 هفته بیشتر هم شد. حالا کار به جایی رسیده که باشگاه باید یک نفر را از لیست خود بیرون بگذارد تا جا برای بازگشت رامین رضاییان باز شود. در واقع پرسپولیس با 19 بازیکن بزرگسال قرارداد رسمی دارد اما باید نام یک نفر را از لیست خود خارج کند.

انصاری نیز از این فرصت بهترین بهره را برد و در تماس با مسئولان باشگاه، برای جدایی از جمع سرخپوشان اعلام آمادگی کرد. با اینکه اظهارنظر رسمی از سوی برانکو بابت جدایی این بازیکن شنیده نشده و مسئولان باشگاه نیز موضع رسمی خود را اعلام نکرده‌اند اما باید جدایی این بازیکن را قطعی دانست.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در این خصوص اظهار داشت: هیچ چیز در مورد جدایی یک بازیکن و بازگشت رضاییان قطعی نیست. البته انصاری از باشگاه درخواست کرده با جدایی‌اش موافقت کنیم ولی هنوز اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.

او با اعلام اینکه در صورت جدایی انصاری، این بازیکن به فولاد برمی‌گردد، افزود: اگر قرار بر جدایی این بازیکن باشد، رضایتنامه‌اش برای باشگاه فولاد از سوی باشگاه پرسپولیس صادر می‌شود اما باز هم می‌گویم که هیچ اتفاقی رخ نداده است.

خمارلو گفت: با این حال ما زمان زیادی نداریم و نهایتاً ظرف امروز (شنبه) یا فردا (یکشنبه) باید تکلیف را روشن کنیم. باید ببینیم مذاکرات نهایی‌مان به کجا می‌کشد.

602/604

کد خبر: 674654

وب گردی

وب گردی