[IFA 2016] دستیار صوتی Xperia Ear اواخر سال میلادی به بازار عرضه می‌شود

سونی از سال گذشته دستیار صوتی Xperia Ear را تبلیغ می‌کرد اما در حال حاضر می‌دانیم که این طرح اولیه اواخر امسال به یک محصول مصرفی واقعی تبدیل خواهد شد. در نمایشگاه IFA 2016 سونی اعلام کرد که این دستگاه مجهز به فناوری‌های بلوتوث و NFC در ماه نوامبر به بازار عرضه می‌شود با این حال هنوز اعلام نشده که خرید این محصول برای مصرف‌کننده‌گان چقدر هزینه خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، البته برخلاف آنچه سال گذشته در نمایشگاه MWC 2015 رخ داد این بار سونی در نمایشگاه IFA که این روزها در شهر برلین برگزار می‌شود به بازدیدکننده‌گان امکان می‌دهد که این دستگاه را واقعا از نزدیک امتحان کنند.

اگر Xperia Ear را در کنار یک گوشی هوشمند به کار ببرید می‌توانید از مجموعه دستورهای صوتی استفاده کنید. برای مثال پیام‌هایی که می‌خواهید بفرستید را بخوانید تا برای‌تان فرستاده شود، دستور صوتی برای جستجو در وب صادر کنید و همچنین دستور بدهید که از وضعیت آب و هوا مطلع شوید. همچنین می‌توانید با این دستیار صوتی از مسیرها، برنامه‌ها و نوتیفیکیشن‌های‌تان مطلع شوید.

این دستگاه به اندازه مصرف یک روز کامل باتری دارد و مهم‌تر از آن وقتی درون گوش‌تان قرارش می‌دهید ابدا احساس بدی نخواهید داشت.

20104

کد خبر: 674803

وب گردی

وب گردی