مسی دیدار برابر ونزوئلا را از دست داد

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین دیدار تیمش با ونزوئلا از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه که قرار است بامداد چهارشنبه برگزار شود را به دلیل مصدومیت از دست داد.

به گزارش ایسکانیوز از ساکرنت، فدراسیون فوتبال آرژانتین دیروز تائید کرد که کاپیتان آلبی سلاسته به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران، نمی تواند در دیدار سه شنبه برابر ونزوئلا به میدان رود.
مسی که تک گل دیدار پنجشنبه شب برابر اروگوئه را به ثمر رساند، از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و اعتراف کرد که این آسیب دیدگی باعث درد و ناراحتی وی شده و نمی تواند در دیدار بعدی به میدان رود.
آرژانتین در این دیدار با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.
ادگاردو بائوسا، سرمربی آرژانتین دراین باره گفت: مسی نمی تواند در مسابقه بعدی شرکت کند. او در ناحیه کشاله ران آسیب دیدگی التهاب و درد دارد و باید به او استراحت بدهیم.
فدراسیون فوتبال آرژانتین نیز در گزارش پزشکی خود اعلام کرد: کاپیتان تیم ملی درد دارد و نمی تواند در دیدار بعدی مقدماتی جام جهانی حضور یابد.
بائوسا افزود: امروز صبح، لیونل مسی تحت معالجه قرار گرفت و توصیه می شود که استراحت کرده و در دیدار برابر ونزوئلا بازی نکند.
مسی در این باره به خبرنگاران گفت: پاهای من درد می کند. من همیشه می خواهم بازی کنم ولی واقعیت این است که فصل تازه آغاز شده و مسابقات مهمی پیش روی ما است. باید ببینم پزشک چه می گوید و احساسم چگونه است .
تیم فوتبال آرژانتین فردا (یکشنبه) پیش از سفر به ونزوئلا، در بوینوس آیرس تمرین می کند.
تیم ملی آرژانتین بامداد چهارشنبه در ساعت 30: 3 به مصاف ونزوئلا می رود.
آرژانتین بعد از پیروزی برابر اروگوئه با کسب 14 امتیاز در صدر جدول رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 قرار دارد در حالیکه ونزوئلا با کسب فقط یک امتیاز قعرنشین جدول است.
602/401

کد خبر: 674805

وب گردی

وب گردی