فینال مسابقات فوتبال دسته سه قهرمانی کشور ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد کرج برگزار شد.

بازی فینال بین تیم های آذربایجان غربی و یزد با هیجان خاصی آغاز شد.هر دو تیم با ارائه یک بازی دیدنی فرصتهای زیادی را برای گل زنی خلق کردند ولی در نهایت این تیم آذربایجان غربی بود که توانست با دو گل حریف را از میدان به در کرده و با نتیجه 2 بر 0 برنده میدان شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، فینال مسابقات فوتبال دسته سه قهرمانی کشور ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد کرج برگزار شد. بازی فینال بین تیم های آذربایجان غربی و یزد با هیجان خاصی آغاز شد.هر دو تیم با ارائه یک بازی دیدنی فرصتهای زیادی را برای گل زنی خلق کردند ولی در نهایت این تیم آذربایجان غربی بود که توانست با دو گل حریف را از میدان به در کرده و با نتیجه 2 بر 0 برنده میدان شود.

با این پیروزی تیم آذربایجان غربی به عنوان تیم اول و تیم یزد به عنوان تیم دوم از دسته 3 توانستند جواز حضور در المپیاد فوتبال قهرمانی دانشجویان را کسب کنند.

با اتمام این دوره از مسابقات 6 تیم از دسته یک ،4 تیم از دسته دو ، و 2 تیم از دسته 3 در اسفند ماه سال جاری و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در المپیاد فوتبال قهرمانی دانشجویان حضور خواهند داشت.

کد خبر: 674869

وب گردی

وب گردی