راهکار جدید دلواپسان برای حمله به هاشمی

کفگیر دلواپسان به ته دیگ خورده است. سال‌هاست تلاش شان برای تضعیف آیت‌ا... هاشمی نه تنها نتیجه‌ای نداشته است، بلکه برخی اقداماتشان سبب کاهش اعتماد حامیان و در نتیجه باعث انشقاق آنها شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روزنامه آرمان، دلواپسان راهکار جدیدی را انتخاب کردند که بر مبنای آن حمله به هاشمی در فضای علنی کمرنگ شود و در فضای مجازی به او و خانواده اش بتازند.

از جمله این افراد محمد علی رامین است که فرزندش چندی پیش بازداشت شد و تابناک درباره دلیل بازداشت او نوشته بود که«در سال‌های گذشته تحریم‌ها به حدی جدی شده بود که مقوله واردات دارو نیز با مشکل مواجه شده بود. یکی از شرکت‌های جمعیت هلال احمر که در آلمان در زمینه واردات دارو به ایران فعالیت می‌کرد، شرکت رشد بود که در دولت دهم، فردی برای ساماندهی آن شرکت عازم آلمان شد، اما نتیجه این ساماندهی، ظاهرا انتقال سهام به نام او عنوان شده است.»

جالب اینکه محمدعلی رامین حاضر نشد درباره آنچه پسرش انجام داده بود صحبت کند و گفته بود:«من حتی راجع به شایعاتی که نسبت به خودم هم مطرح می‌شود، اهمیتی نمی‌دهم، و مشغول کارهای خودم هستم.»

اما در شرایطی که افکار عمومی در انتظار پاسخ محمدعلی رامین درباره فرزندش هستند، در کانال تلگرامی خود تصویری از آیت‌ا... هاشمی در کنار مادر مرحومشان در زمانی که در قید حیات بودند را منتشر کرده و در زیر آن می‌نویسد:«رابطه افزایش سرسام آور ثروت هاشمی و فقر مردم ایران در چهل سال اخیر چیست؟ آیا همان رابطه حقوق‌های نجومی ۳۰۰میلیونی دولتیان و فقر ماهیانه ۳۰۰هزارتومانی کارگران امروز است؟!» بسیاری واقف هستند که یکی از راهکارهای فرار از پاسخگویی متهم کردن دیگران است، اما آقای رامین ظاهرا به این روش نخ نما شده توجه نداشتند که باید برای متهم کردن دیگران به قصد تبرئه خود از افراد و شخصیت‌های هموزن استفاده کرد، نه آیت‌ا... هاشمی!

202/201

کد خبر: 674903

وب گردی

وب گردی