دادستان کل کشور :اعلام نتیجه بررسی مطالب منتشره علیه اعضای شورای شهر تهران تا ماه آینده

دادستان کل کشور گفت: از فردا هیئتی مأمور رسیدگی به موضوع مطالب منتشره علیه اعضای شورای شهر تهران می شوند و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی ها به رئیس قوه قضائیه اعلام می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در خبر 21 در خصوص ابلاغ رئیس قوه قضائیه به دادستان کشور برای رسیدگی به مطالب منتشره علیه اعضای شورای شهر تهران گفت: با توجه به ابلاغ رئیس قوه قضائیه و همچنین تقاضانامه شهردار تهران، اقداماتی را در این زمینه آغاز کرده ایم.

او با بیان اینکه با توجه به تأکید رئیس قوه قضائیه از فردا هیئتی مأمور رسیدگی خواهد شد، اظهار داشت: این اقدام در راستای صیانت از حقوق بیت المال و همچنین صیانت از اشخاص است آن هم مادامی که هنوز جرمی ثابت نشده است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: از همه رسانه ها به طور جدی تقاضا می کنم از انتشار هرگونه خبر کذب خودداری کنند.

او ادامه داد: این مسائل افکار عمومی را مشوش می کند و در حامعه اسلامی دور از انتظار است.

او ادامه داد: در همین جا از دادستان تهران و دادستان های سراسر کشور می خواهم با رسانه هایی که رعایت قانون را نمیکنند، برخورد کنند ما هم پیگیری می کنیم که اگر کسی تخلف کرده باشد با او برخورد کنیم.

منتظری در پاسخ به این سوال که تهیه گزارش چقدر زمان می برد؟ گفت: سعی می کنم ظرف مدت یک ماه آینده نتیجه را اعلام کنم.

دادستان کل کشور در پاسخ به این سوال که آیا گزارش سازمان بازرسی که در رسانه منتشر شده ناقص بوده یا نه اظهار داشت: اصل موضوع را از سازمان بازرسی پیگیری خواهیم کرد، ضمن اینکه پیگیری می کنیم که این موضوع چگونه نشر یافته، قطعاً مقصر به دستگاه قضایی معرفی می شود.

105105

کد خبر: 674926

وب گردی

وب گردی