پیشنهاد جعفرزاده به نمایندگان تهران در تعطیلات تابستانی مجلس

یک عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس با بیان اینکه اغلب نمایندگان در تعطیلات تابستانی مجلس در حوزه‌های انتخابیه خود حضور می یابند، گفت که بهتر است نمایندگان تهران هم در فرصت تعطیلات تابستانی برای مردم تهران در مناطق مختلف برنامه داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، غلامعلی جعفرزاده با اشاره به پیش بینی تعطیلات یک ماهه تابستانی در آیین نامه داخلی مجلس اظهار کرد: این تعطیلات عملا تعطیلی نیست بلکه فرصتی برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه است. به همین خاطر این تعطیلات به استثنای تهران برای بقیه مردم خوشایند است؛ زیرا وکلایشان را بیشتر می‌بینند.

وی افزود: واقعا هم من شهادت می‌دهم که نمایندگان شهرستانی چیزی به نام تعطیلات ندارند و امیدوارم نمایندگان تهران هم برای مردم تهران در مناطق مختلف برنامه داشته باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر لزوم توجه توامان نمایندگان به وظایف تقنینی و نظارتی خود، یادآور شد: ما در مدت تعطیلات تابستانی در حوزه انتخابیه هستیم اما در آنجا خیلی نمی‌توان کار پیگیری و اجرایی انجام داد.

جعفرزاده با بیان اینکه مدت یک ماه برای تعطیلات تابستانی مهلت زیادی است، افزود: کلا خوب است روال همیشگی وجود داشته باشد و بعد از برگزاری سه هفته جلسات علنی مجلس، یک هفته برای سرکشی نمایندگان به حوزهای انتخابیه اختصاص یابد، در این صورت نمایندگان فرصت رسیدگی به فعالیت‌های حوزه انتخابیه‌شان را هم پیدا می‌کنند.

202/201

کد خبر: 674929

وب گردی

وب گردی