رییس واحد ورامین: دانشجویان مهمترین سفیران و سرمایه های دانشگاه آزاداسلامی هستند

در سالروز ازدواج آسمانی حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) جشن باشکوه دانش آموختگان واحد ورامین – پیشوا و قرچک با حضور دکترحبیب الله اسماعیلی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان مرکزی و خانواده دانشجویان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در شروع این جشن رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشواو قرچک ضمن عرض خیرمقدم و تبریک این جشن به دانشجویان و خانواده آنها گفت : این مناسبت روز بزرگ و بیادماندنی است که نتیجه تلاش و زحمات دانشجو، خانواده و استادان شماست و این روز پایان یک مرحله از زندگی وشروع مرحله جدید دیگر را نوید می دهد.

شیبانی با تأکید بر رسالت دانشجویان در ساختن آینده ایران اسلامی ادامه داد : شما دانشجویان به عنوان آینده سازان این سرزمین امروز یکی از مراحل مهم زندگی خود را جشن گرفته اید و آماده می شوید برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر ،چراکه هیچ گاه فراغت از تحصیل ، علم و دانش مطرح نیست و در نهایت این تلاش ها ی مستمر همراه با تأمل و اندیشه است که سبب می شود نام ایران اسلامی در عرصه های مختلف بدرخشد.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان سرمایه های اصلی دانشگاه برای بالندگی هستند ، گفت: دانشگاه آزاداسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان به وجود شما افتخار می‌کند چرا که شما سفیران دانشگاه ما هستید. با سرمایه گذاری در این دانشگاه دوران طلایی عمرتان را با موفقیت پیموده اید و حالا به عنوان متخصص برای خدمت رسانی وارد جامعه می‌شوید.

در ادامه این جشن با شکوه دکتر حبیب الله اسماعیلی مدیر کل فرهنگی اجتماعی سازمان مرکزی، دانشجویان را به حفظ روحیه دانشجویی خود در تمامی مراحل زندگی ترغیب کرد و گفت : فراغت از تحصیل تنها در حد یک اسم است و انسان موفق کسی است که همواره در مسیر تحصیل علم و کسب دانش تلاش می کند و در مرحله بعد به آن عمل می کند.

وی به ضمن ارتباط مستمر دانشجویان با فضای دانشگاه ، آنها را به مشارکت و همراهی باکانون های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی از جمله کانون فارغ التحصیلان دعوت کرد.

در بخش دیگری از جلسه حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدحسینی با تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی بن ابیطالب(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) دانشجویان و خانواده ایشان را به برپایی ازدواج آسان ترغیب کرد و گفت : ازدواج یک امر بسیار مقدس در دین مبین اسلام است و همواره خانواده هارا به ازدواج آسان توصیه کرده است و حتی در قرآن کریم تصریح می کند که نگران امورو معیشت آنها نباشید چرا که به سند آیات قرآن کریم ، خدای متعال غنی است و همه را از فضل سرشار و بی نهایت خود برخوردار خواهد کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی واحد ورامین – پیشوا خاطرنشان کرد: آنچه که مهم است بدانید رمز موفقیت در ازدواج ، هم کفو بودن از هر حیث است یعنی هر دو در حد و اندازه همدیگر باشند ، که مهم ترین آنها دارابودن اخلاق حسنه ، ایمان و انگیزه کافی برای تشکیل و سامان دادن به یک زندگی است که اگر اینها رعایت شود کمک خداوند هم قطعاً شامل حال می شود.

در بخش دیگری از این مراسم که با شور شعف دانشجویان همراه بود هنرمندان متعدد به اجرای برنامه های مختلف هنری و شاد پرداختند و در پایان از برترین دانشجویان علمی با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آورده شد.

20101

کد خبر: 674989

وب گردی

وب گردی