آزار و اذیت دختر 18 ساله توسط  پلیس قلابی/متهم با نمایش اسلحه سعی در جلب اعتماد مادر شاکی داشت

دختر ١٨ ساله ساکت و آرام روی صندلی‌های آهنی قهوه‌ای رنگ اتاق بازپرسی شعبه هشتم دادسرای جنایی نشسته و منتظر است مادرش از او دفاع کند. مادر مدام صورت دخترش را تماشا می‌کند و می‌گوید: «جناب بازپرس این فقط نوزده سالشه، ساده اس، نمی‌فهمه چه بلایی سرش اومده»

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اعتماد مادر و دختر هر دو سیاه پوشیده‌اند. مادر مدام تکه موهای طلایی رنگش را زیر روسری سیاه فرو می‌کند و می‌گوید: «آقای قاضی من به این مرد اعتماد کردم تو خونه و زندگیم راهش دادم. نمی‌دونستم می‌خواد این بلارو سر دخترم بیاره.»

پیش از ظهر دیروز مرد ٣٦ ساله متاهلی که هفته پیش به اتهام آزار و اذیت دختر هجده ساله‌ای بازداشت شده بود برای ادامه جلسات بازپرسی در شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران حاضر شد و به سوالات بازپرس پاسخ داد.
متهم نیز مدام اشک می‌ریخت و در برابر صحبت‌های زن و دختر سکوت کرده بود. مادر دختر در شرح حادثه به بازپرس ایلخانی گفت: «من مدت‌هاست که از همسرم جدا شده‌ام و همراه با دخترم در شرق تهران زندگی می‌کنم. بهمن ماه سال گذشته بود که در راه بازگشت به خانه منتظر تاکسی بودم که مردی با خودروی پراید جلویم توقف کرد و خواست تا سوار ماشینش شوم. من هم به خیال اینکه مسافرکش است سوار شدم.
او خودش را سروان نیروی انتظامی معرفی کرد و مدارکی را به همراه یک اسلحه از داخل داشبورد ماشینش بیرون آورد و برای جلب اعتماد نشانم داد. بعد از مدتی این مرد به خانه من آمد و شماره تلفن خودش را به دخترم داد. وقتی متوجه شدم از دخترم خواستم که شماره تلفنش را پاک کند و دیگر اسمش را هم نیاورد. تا اینکه در تاریخ ٢٤ بهمن سال گذشته وقتی دخترم در حال رفتن به خانه دوستش بود این مرد با او تماس گفت و در خیابان قرار گذاشت. او دخترم را در خیابان دیده بود و با اسلحه تهدیدش کرده بود که به خانه‌اش برود. بعد در خانه‌اش به او تعرض کرد.»
دختر ١٨ساله گفت: «آن روز در خانه نشسته بودم که این مرد با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد ببیندم. اما وقتی سر قرار رفتم با اسلحه تهدیدم کرد و من را به خانه‌اش برد. او تلویزیون را روشن کرد و مشغول بازی پلی استیشن شد. در تمام این مدت به مرد گفتم که می‌خواهم به خانه‌ام بروم اما او توجهی نکرد و بعد از اینکه بازی‌اش تمام شد من را مورد تعرض قرار داد.»
مرد ٣٦ ساله درباره روز حادثه گفت: «من ارتباط با شاکی را قبول دارم اما به او تجاوز نکرده‌ام. آن روز همسرم سر کار بود و من این دختر را به خانه بردم. اگر به زور این کار را می‌کردم همه اهالی آپارتمان می‌فهمیدند. اما دختر همراه من به خانه آمد و در کنارم پلی استیشن بازی کرد. »
سرانجام قاضی ایلخانی پس از شنیدن اظهارات دختر هجده ساله، مادر وی و متهم این پرونده، مرد جوان را برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داد و بررسی‌های بیشتر در این رابطه ادامه دارد.

105105

کد خبر: 674991

وب گردی

وب گردی