پرفورمنس موسیقی الکترومقام در ششمین شب شنبه حافظ برگزار شد

پیروز بشردوست به همراه گروهش در پرفورمنس موسیقی الکترومقام، شور و هیجان موسیقی الکترونیک را با عطر و طعم موسیقی مقامی در هم آمیخت. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی،در ابتدای این برنامه، پیروز بشردوست روی صحنه آمد و گفت که این پروژه تلاشی در راستای معرفی موسیقی مقامی به نسل جوان امروز است. ما تلاش داریم تا در لوای موسیقی الکترونیک، مخاطب را با ظرفیتهای موسیقی محلی و مقامی کشورمان آشنا کنیم.
پیروز بشردوست به همراه امید محرم زاده (الکترونیک)، امیر دانایی (گیتار الکتریک)، سعید صارمی (پرکاشن) قطعاتی را از آلبوم تازه منتشر شده خود به نام جانان اجرا کردند که با تشویقهای تماشاگران مورد استقبال قرار گرفت.
سپس با حضور مسعود خادمی نوازنده تار، قطعه تاران را اجرا کردند که در نوع خود خلاقانه و بسیار جالب بود.
در قطعات انتهایی برنامه، محسن شریفیان نوازنده مشهور نی انبان به روی صحنه آمد و با همراهی گروه سالن را به وجد آورد و بارها مورد تشویق ممتد تماشاگران قرار گرفت.
این اجرا، ششمین برنامه از مجموعه رویداد شب شنبه های حافظ بود که هر هفته روزهای شنبه و در زمان تعطیلی اجراهای تئاتر در تالار حافظ و به همت بنیاد رودکی برگزار می شود.
طراح پوستر: سیاوش یعقوبی و عباس ثامنی (استودیو 1234)،صدابردار: قاسم فرجی،چاپ: گرافیک مان،روابط عمومی: مهدی خان‏محمدی،امور داخلی و هماهنگی: سیامک قطاعی،تصویربردار پشت صحنه: علی امیری،گروه اجرایی: نیما جوان، علیرضا تهرانی، دریا یاسری،مجری طرح: نشر و پخش جوان،مدیره پروژه و مشاور هنری: رضا دادویی،برگزار کننده: تالار حافظ
508503

کد خبر: 675027

وب گردی

وب گردی