دیدار معاون دبیرکل سازمان ملل با رحمانی فضلی

استفان اوبراین معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور انسان دوستانه و هماهنگ کننده کمک های اضطراری صبح امروز (یکشنبه) با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، در این دیدار که در دفتر وزیر کشور برگزار شد طرفین درباره مسایل فی مابین و همکاری های مشترک به خصوص در زمینه کمک های انسان دوستانه گفت و گو کردند.
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور انسان دوستانه و هماهنگ کننده کمک های اضطراری صبح امروز به منظور انجام سفری دو روزه وارد تهران شد.
وی تاکنون با تنی چند از مقامات جمهوری اسلامی ایران دیدار و پیرامون گسترش همکاری های منطقه در زمینه کمک های انسانی گفت وگو کرده است.
تقویت همکاری و مشارکت بین جمهوری اسلامی ایران و دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل متحد (OCHA) از جمله اهداف سفر اوبراین به تهران است.
سید محمود فصیل البوسعیدی وزیر کشور عمان نیز بعد از ظهر امروز (یکشنبه) با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو می کند. گفت و گو پیرامون مناسبات دو کشور و انجام مذاکره به منظور ارتقای مراوات اقتصادی، تجاری، امنیتی و انتظامی از محورهای این دیدار است.

205/201

کد خبر: 675028

وب گردی

وب گردی