با محوریت نقد کتاب و مطالعات ایرانی /دومین شماره ماهنامه «ایرانشهر امروز» منتشر شد

دومین شماره ماهنامه «ایرانشهر امروز» با محوریت نقد کتاب و مطالعات ایرانی به صاحب امتیازی موسسه فرهنگی رایزن و سردبیری سیدعلی آل‌داود منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری موسسه فرهنگی رایزن، این شماره از «ایرانشهر امروز» با مقالاتی از مجتبی مینوی، احمد سمیعی، محمود امیدسالار، آذرتاش آذرنوش، عبدالحسین آذرنگ، صادق سجادی، کاوه بیات، حسین کمالی، روزبه زرین کوب، امید طبیب زاده، حسن میرعابدینی، ساسان زند مقدم و ترجمه مقالاتی از جورج حورانی و اموس برتولاچی راهی بازار نشر شده است.
بخشی از «ایرانشهر امروز»، به «نقد کتاب» اختصاص دارد که طی آن کارشناسان و پژوهشگران این حوزه کتاب‌هایی را که درباره ایران و مطالعات ایرانی منتشر می‌شود، مورد نقد قرار می‌دهند. بنا بر این گزارش، «مطالعات ایرانی قبل از اسلام»، «مطالعات ایرانی پس از اسلام تا دوران معاصر»، «ایران در فرهنگ جهان» بخش‌های دیگر این ماهنامه را تشکیل می‌دهد که آثار مهم منتشره در کشورهای مختلف درباره فرهنگ ایرانی و مطالعات ایرانی را بررسی می‌کند.
همچنین بخشی از ماهنامه «ایرانشهر امروز» به درگذشتگان معاصر در حوزه نقد و مطالعات ایرانی اختصاص دارد.
«ایرانشهر امروز» که با قیمت 15 هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته، یک مجله فارسی‌زبان و ماهانه به سردبیری استاد سیدعلی آل داود است که در مقطع فعلی، دو ماه یک بار به صاحب امتیازی موسسه فرهنگی رایزن منتشر می‌شود.

508502

کد خبر: 675042

وب گردی

وب گردی