همایش اطلاعات و مردم آبان ماه 95 برگزار می‌شود

رئیس پژوهشکده اطلاعات دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی گفت: همایش اطلاعات و مردم آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پژوهشکده اطلاعات دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی در نشست خبری با اشاره به اینکه این پژوهشکده در حوزه‌های اطلاعاتی و امنیتی بیش از یک دهه فعالیت دارد و همایش‌هایی در این زمینه برگزار کردهTعنوان داشت: همایش اطلاعات و مردم آبان ماه امسال برگزار می‌شود.


وی افزود: فراخوان ارائه مقاله از اسفند ماه 94 آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

رئیس پژوهشکده اطلاعات دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی گفت: تلاش بر این است تا با بررسی جوانب و دعوت از رؤسای قوا همایش اطلاعات و مردم با حضور حداکثری نخبگان برگزار شود.


رئیس پژوهشکده اطلاعات دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی تصریح کرد: برگزاری این همایش بعد از 35 سال پس از انقلاب، ویژگی‌های متمایزی دارد و 200 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که بخشی از آن پذیرفته و بخش دیگری در دست داوری است.

وی درباره اهداف همایش عنوان داشت: هدف از برگزاری این همایش، ارتباط هرچه بیشتر مردم با سازمان‌های اطلاعاتی است و این نخستین همایشی است که در حوزه اطلاعاتی با همکاری مردم برگزار می‌شود.


رئیس پژوهشکده اطلاعات دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی در پایان خاطر نشان کرد: محور این همایش مردم و سازمان‌های اطلاعاتی، توسعه سیاسی و اجتماعی و سازمان‌های اطلاعاتی، سرمایه اجتماعی و سازمان‌های اطلاعاتی، رسانه و سازمان‌های اطلاعاتی، اطلاعات و انتظارات مردم و سازمان‌های اطلاعاتی می‌باشد.

205/201

کد خبر: 675054

وب گردی

وب گردی