دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع): امیدواریم موفقیت های دولت یازدهم ادامه پیدا کند

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تاکید بر این که درآمد نفتی دولت یازدهم نسبت به سال های گذشته بسیار کاهش یافت، گفت: دولت روحانی با توجه به شرایط داخلی، منطقه ای و بین المللی موفق عمل کرده است و امیدواریم این موفقیت ها ادامه یابد و کمبودها رفع شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن اختری گفت: در سال های گذشته درآمد نفتی کشور بیش از 100 میلیارد دلار بود، این در حالی است که درآمد سال 94 به حدود 20 میلیارد دلار کاهش یافت.
وی اظهار داشت: با توجه به کاهش چشمگیر درآمدها و هزینه های سنگین اداره کشور؛ قطعا کمبودهای بسیاری به وجود می آید، از سوی دیگر فشارهای اقتصادی و سیاسی از خارج از کشور بر ایران به طور مرتب تحمیل و هر روز یک توطئه جدید علیه ایران طراحی شده است.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) همچنین گفت: دولت تدبیر و امید تلاش بسیاری کرده و برای پیشرفت کشور در حد توان اقدام کرده است، این به معنای آن نیست که نواقص و کمبود وجود ندارد و اشتباه های انجام نشده است.
اختری یادآور شد: هر کسی، هر دولتی و هر مجموعه ای در انجام برنامه ها ممکن است با مشکلات و کمبودهایی روبرو شود و این مسایل در همه جا مصداق دارد.
وی تصریح کرد: باید شرایط دولت های قبل و دولت روحانی را بررسی کنیم که چه شرایطی در گذشته داشتیم و اکنون چه وضعیتی داریم. این که چه موفقت هایی در دولت قبل بوده و چه کمبودهایی وجود داشته تا بتوانیم برای برنامه ریزی از آن درس بگیریم و استفاده کنیم، باید ببینیم تا این مدت چه کارهایی انجام داده ایم و چه کارهایی باید انجام دهیم.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرمودند آمریکا عهد شکنی می کند و حاضر به انجام توافقات و ملتزم به عهد و پیمان های خود نیست و هر روز یک مشکل و فشار جدیدی برای ما ایجاد می کند.
اختری ادامه داد: اگر دولت تدبیر و امید توانسته در برابر دشمنی و توطئه ها علیه ایران به موفقیت بسیار خوبی برسد به دلیل تلاش های مستمر آن بوده است، گرچه مسایل و مشکلاتی هنوز حل نشده است.
وی همچنین اظهار داشت: با توجه به شرایط کشورهای منطقه، نعمت امنیت و آرامشی که در ایران وجود دارد بسیار ارزنده و چشمگیر است که در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) خاطرنشان کرد: برخورداری از ولی فقیه و رهبر فرزانه ، خردمند، هوشیار، مدیر، سیاستمدار و آگاه که همواره به همه مسایل توجه دارند و در زمانی که باید توضیحی دهند یا از اقدامی جلوگیری کنند یا تشویق و ترغیب، کمک و پشتیبانی کنند، ارزش بزرگ و نعمتی است که باید قدردان آن باشیم.

205/201

کد خبر: 675105

وب گردی

وب گردی