اصفهانیان: سیستم الکترونیکی برای ناظران داوری اجرا می شود

رئیس کمیته داوران فدراسیون تاکید دارد پیشرفت و توسعه داوری منوط به توجه ناظران است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، فریدون اصفهانیان در حاشیه کلاس یک روزه ناظران لیگ برتر فوتبال گفت: خیلی خوشحالیم شاهد حضور شما در این کلاس هستیم. پیشرفت و توسعه داوری منوط به توجه شما ناظران است. ضمن تقدیر و تشکر از عسگری و عنایت و با توجه به مسئولیت کامرانی فر به عنوان رئیس دپارتمان قرار شد سیستم الکترونیکی برای ناظران داوری اجرا شود، به همین منظور این کلاس را امروز تشکیل دادیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به تجربیات و سوابق کامرانی فر در میادین بین المللی و اینکه دوره های مختلفی را پشت سر گذاشته اند، امیدوارم این تغییرات برای داوران و ناظران مثمر ثمر باشد و گام های بزرگی نیز در این راه برداشته شود.

رئیس کمیته داوران در ادامه بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این کلاس این است که ناظران باید همراه تیم داوری باشند. شما وظایف سنگینی را چه قبل از بازی، در حین بازی و پایان مسابقه دارید. درخواستم از شما عزیزان این است که ضمن انجام وظایف خود با کمیته داوران همراه باشید. همچنین از عزیزانی که به عنوان کارشناس داوری در رسانه ها حضور پیدا می کنند، خواهش می کنم فقط در مسائل داوری کارشناسی کنند و در رابطه با کمیته، دپارتمان داوری و فدراسیون فوتبال اظهار نظر نکنند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در پایان ضمن تشکر از رئیس فدراسیون گفت: از فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج تشکر می کنم. به دلیل اینکه امسال شاهد رویکرد متفاوتی در مقوله داوری بودیم و با همکاری دپارتمان داوری حرکت های مثبتی را پیش از شروع فصل آغاز کردیم.

602/604

کد خبر: 675106

وب گردی

وب گردی