مربی هلندی، دستیار اول مرزبان در خونه به خونه

مربی هلندی رسماً به خونه به خونه پیوست، قرارداد این مربی دو رگه تا پایان سال می‌باشد.

به گزارش ایسکانیوز، فلوریس شاپ ظهر امروز با حضور در دفتر باشگاه خونه به خونه مازندران رسماً قرارداد خود را با این تیم امضا کرد تا کار خود را از امروز به عنوان دستیار اول علیرضا مرزبان آغاز کند.

گفتنی است، قرارداد این مربی که سابقه مربیگری در تیم های پرتقالی، اماراتی و چینی را در کارنامه خود دارد تا پایان این فصل می باشد.

این مربی فوتبال اهل هلند می باشد ولی ملیتی پرتغالی نیز دارد. وی به عنوان مدافع بازی هایش را در نوجوانی در تیم کاتویک آغاز کرد و با تیم آماتور ریجترز بلیک ادامه داد. فلوریس شاپ برای اولین بار دو فصل برای اولهاننس کلوب و سپس سه فصل برای پروتیموننز کلوب توپ زد و در 103 بازی حضور داشت. وی بین سالهای 1991 و 1993 برای تروننس و فارنس بازی کرد و پس از آن در فصل 1995-1996 او برای اسپورتینگ براگا بازی و سپس کار خود را در سال 1998 را در اولهاننس کلوب به پایان رساند. این مربی کار خود را در تیم اولهاننس کلوب به عنوان دستیار سرمربی آغاز کرد و سپس به سرمربیگری این تیم نیز دست یافت. پس از آن فعالیت مربیگری خود را در تیم های شارجه امارات و چینگهای چین پشت سر گذاشت. گفتنی است، فلوریس شاپ مربیگری تیم جوانان اولهاننس و معاون مدیرعامل در بخش جوانان این باشگاه را نیز در کارنامه خود دارد.

604/602

کد خبر: 675114

وب گردی

وب گردی