برزگر: رفتن محمد بنا جز پشیمانی چیزی برا کشتی فرنگی ندارد/شکستن بلوک شرق در فیلا کار دشواری است

مربی سابق تیم ملی کشتی گفت: تیم ملی کشتی فرنگی نباید محمد بنا را از دست بدهد اگر کس دیگری را به جای محمد بنا به تیم ملی بیاورند قطعا جز پشیمانی هیچ چیز دیگری را به همراه نخواهد داشت.

منصور برزگر در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص خداحافظی محمد بنا گفت: برای بعضی از افراد متأسفم که یک سری حرف می زنند تا آن هایی که لیاقت و شایستگی چیزی را دارند را از دست بدهند. تیم ملی کشتی فرنگی نباید محمد بنا را از دست بدهد اگر کس دیگری به جای محمد بنا به تیم ملی بیاورند قطعا جز پشیمانی هیچ چیز دیگری را به همراه نخواهد داشت. چرا که باز هم مانند این المپیک بعد از گذشت وقت و به نتیجه نرسیدن یاد بنا خواهند افتاد که به تیم ملی دعوتش کنند تا سکان هدایت تیم را به دست او بدهند.

وی افزود: همه می گویند نتیجه محمد بنا در المپیک ضعیف بود،همه آن ها آیا گفتند که محمد بنا 11 ماه تیم ملی را در اختیار داشته است و این نتیجه را کسب کرده است. به عقیده من دو برنز محمد بنا خیلی هم بد نبود زیرا تلاش 11 ماهه محمد بنا بیشتر از این جواب گو نبود. حال رفتن محمد بنا هم اشتباهی است جبران ناپذیر که فدراسیون نباید اجازه دهد تا چنین اتفاقی رخ دهد.

مربی سابق تیم ملی کشتی درباره انتخاب رسول خادم به عنوان عضو هیات رییسه فیلا اظهار داشت: من این اتفاق مهم را به جامعه ورزش به خصوص جامعه کشتی تبریک می گویم بودن رسول خادم در فیلا کمک بزرگی به کشتی ما خواهد کرد چرا که کشتی ایران را به جهانیان معرفی می کند و نشان می دهد چگونه جوانان این مرز و بوم سالم و با شادی ورزش کشتی را دنبال می کنند.

وی افزود: در چند سال اخیر پرکار ترین فرد در فدراسیون رسول خادم بوده که پس از سال ها تلاش توانست به آرزوی خود برسد و فدراسیون کشتی را سربلند کند.

منصور برزگر با اشاره به انتخاب رسول خادم در فیلا درباره شکستن بلوک شرقی گفت: شکستن بلوک شرقی کار بسیار دشواری است و نمی توان این کار را به راحتی انجام داد زیرا متشکل از 12 کشور استقلال یافته شوروی است و به دلیل هماهنگ بودن سیاست های این کشور ها انجام چنین کاری بسیار دشوار است اما می تواند تأثیر به سزایی را در کشتی کشورمان داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انتخاب رسول خادم را به جامعه کشتی تبریک می گویم و امیدوارم محمد بنا در جای خود باقی بماند تا برای المپیک 2020 چنین مشکلاتی را نداشته باشیم. از دست دادن محمد بنا و امثال محمد بنا برای فدراسیون گران تمام خواهد شد.

602/402

کد خبر: 675162

وب گردی

وب گردی