ناصری: روحانی می‌توانست کابینه‌ای قوی و قدرتمندتر از این  را بر سر کار بگذارد

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: روحانی می‌توانست کابینه‌ای قوی و قدرتمندتر از این را بر سر کار بگذارد و اکنون هم باید به پسابرجام توجه بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ناصری عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در خصوص برآورده شدن انتظارات اصلاح طلبان از دولت روحانی پس از پیروزی وی در انتخابات96، گفت: اصلاح طلبان از روحانی انتظاری نداشتند اما ادامه پیدا نکردن راه دولت قبل و گفتمان آن‌ها که برای کشور شرایط مناسبی را فراهم نکرده بود، می تواند جزء انتظارات آنها از روحانی باشد.

وی در ادامه افزود: نامزد اصلی جریان اصلاحات عارف بود که در یک چارچوب ائتلافی به سمت روحانی که گفتمانی اصلاح طلبی داشت حرکت کردند و تمام انتظارات اصلاحات از روحانی در جهت منافع ملی بوده و است.

ناصری تصریح کرد: روحانی می‌توانست کابینه‌ای قوی و قدرتمندتر از این را بر سر کار بگذارد و اکنون هم باید به پسابرجام توجه بیشتری داشته باشد.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات افزود: باتوجه به اینکه مجلس جدید همسو و هم جهت با دولت است در سال 96 هم با همین نگاه می‌تواند به دولت کمک کند زیرا از وضعیت گذشته بیرون آمده تا در جهت منافع ملی حرکت کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تا انتخابات سال 96 تیم مدیریتی در کابینه، استان‌ها و سایر بخش ها باید ساختار خوبی را به نمایش بگذارند تا اعتماد مردم و نظام را نسبت به خود جلب کند تا پیروز شود.

205/201

کد خبر: 675201

وب گردی

وب گردی