نماینده رشت: اصولگرایان نتوانسته‌اند کاندیدایی که بتواند با روحانی رقابت کند، تولید کنند

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت و عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: نمی‌دانم اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده دقیقا چه خواهند کرد. اما آنچه که قطعا می‌توان گفت این است که آنها فعلا نتوانستند کاندیدایی برای این انتخابات تولید کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اعتماد، واقعیت این است که احمدی‌نژاد هم به دل اصولگرایان نمی‌چسبد. چون او سرکشی‌هایی دارد که اصولگرایان در مواجهه با آن نمی‌دانند باید چه رفتاری داشته باشند.

اصولگرایان هنوز از یاد نبرده‌اند که احمدی‌نژاد در چهار سال دوم دوران ریاست‌جمهوری‌اش واقعا برای آنها دردسر شده بود. او در واقع آب دهن سربالا برای اصولگرایانی بود که هم از او حمایت کرده بودند و هم در مواجهه با دردسرآفرینی‌های احمدی‌نژاد نمی‌توانستند رفتارهای او را برای خودشان توجیه کنند.
من حتی از تعدادی از بزرگان اصولگرا شنیدم که در یک سال پایانی کار احمدی‌نژاد می‌گفتند این یک سال آخر فقط او را تحمل می‌کنیم تا دوران ریاست‌جمهوری‌اش تمام شود. بنا براین امکان ندارد آنها دوباره حاضر به ریسک در این باره بشوند.
اطلاع دارم در حال حاضر اصولگرایان به دنبال این هستند که به نحوی با حسن روحانی به توافق برسند. حالا این به تصمیم روحانی بر می‌گردد که بخواهد اصولگرایان را داشته باشد یا اصلاح‌طلبان را. یا اینکه با هنرمندی بخواهد هر دوی این طیف را برای خودش حفظ کند.

205/201

کد خبر: 675218

وب گردی

وب گردی