چالش های شرکت های هرمی در «شوک»

مستند اجتماعی شوک با موضوع شرکت های هرمی ، فردا سه شنبه 16 شهریور ماه ،از ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، فرشاد شکیبی تهیه کننده مجموعه مستند "شوک" از اختصاص دو قسمت 40 دقیقه ای این مجموعه با موضوع شرکت های هرمی خبر داد.
وی در همین رابطه گفت : موج شرکت های هرمی از اواسط دهه 80 شروع شد که معروفترین آنها گلد کوئیست بود که باعث مالباختگی عده زیادی شد .پس از آن نهادهای امنیتی این شرکت ها را ریشه کن کردند. ولی از سال 88 این شرکت ها با ساختاری جدید و به بهانه اشتغال جوانان در شرکت های معروف پتروشیمی ،نفتی ویا مخابراتی،طعمه هایشان را از اقشار ضعیف و کم در آمد جامعه، به تهران کشاندند ، ارتباطشان را با خانواده قطع کردند و سپس تحت آموزش عجیب و غریب حرفه ای و روانشناسانه قرار دادند وروی نقطه ضعف آنها که پولدار شدن بود کار کردند و برای آنها رویاهایی ساختند ، غافل از آنکه ...
این تهیه کننده افزود: در این دو قسمت از مجموعه شوک با عنوان "رویا های ناتمام" ترفندهای جدید شرکت های هرمی مورد بررسی و کالبد شکافی قرار می گیرد.
وی درباره موضوع سایر قسمت های سری جدید این مستند ادامه داد:بعد از موضوع شرکت های هرمی به موضوعاتی همچون الکل ،فضای مجازی ، تخریب منابع و زمین خواری اختصاص خواهد یافت که در حال حاضر مراحل پژوهش و ضبط آن ها در حال انجام است .
مجموعه مستند "شوک" به تهیه کنندگی فرشاد شکیبی ،کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است که معضلات اجتماعی و مسائل مبتلا به جامعه را با نگاهی آسیب شناسانه رصد می کند.این برنامه سه شنبه ها بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش می شود.
کارگردانی این برنامه را مهدی معنوی برعهده دارد و سعید قربانیان وحمید قربانیان به عنوان تصویربردار و صدابردار با این برنامه همکاری دارند.

این مستند سه شنبه 16 شهریور ماه ،از ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد .

508502

کد خبر: 675275

وب گردی

وب گردی