مشاور سازمان سنجش : نتایج کاردانی فنی حرفه ای امروز اعلام می شود

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج پذیرش در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین توکلی گفت: فهرست اسامی ۱۵۶هزار و ۶۳۹ نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های با آزمون و بدون آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌حرفه ای و موسسات آموزشی غیرانتفاعی امروز منتشر می‌شود.

توکلی گفت: همه پذیرفته‌شدگان نهایی ضرورت دارد برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی محل قبولی مراجعه کنند.

او ادامه داد: در صورت نبودن برنامه خاص در سایت دانشگاه، پذیرفته‌شدگان باید بر اساس مفاد اطلاعیه‌ای که همراه با فهرست اسامی آنها منتشر می‌شود، در یکی از روزهای ۲۰، ۲۱ و ۲۳ شهریور ماه با در دست داشتن مدارک لازم به موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

مشاور سازمان سنجش تاکید کرد مراجعه نکردن به موقع پذیرفته‌شدگان به منزله انصراف از ادامه تحصیل محسوب می‌شود.

او گفت: برای شرکت در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌حرفه‌ای و موسسات آموزشی غیرانتفاعی ۲۱۹ هزار و ۸۹۰ نفر ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۸۹ هزار و ۵۹۴ نفر زن و ۱۳۰ هزار و ۲۹۶ نفر مرد بودند.

توکلی گفت: از میان افرادی که ثبت‌نام کرده بودند ۴۸هزار و ۱۹۹ داوطلب متقاضی یکی از کدرشته های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی و تعداد ۱۷۱ هزار و ۶۹۱ متقاضی یکی از کدرشته‌های با آزمون بودند.

او افزود: از میان ۱۷۱هزار و ۶۹۱ نفر داوطلب متقاضی کدرشته های با آزمون، ۱۵۳هزار و ۴۶۳ در جلسه آزمون حاضر و ۱۸هزار و ۲۲۸ نفر غایب بودند که از میان حاضران در جلسه آزمون ۶۶هزار ۸۷۲ نفر زن و و ۸۶هزار و ۵۹۱ نفر مرد بودند.

20101

کد خبر: 675298

وب گردی

وب گردی