در کنفرانس ایسوس چه گذشت؟

کنفرانس ایسوس (ASUS) برای نمایش جدیدترین محصولات و فناوری‌های این شرکت در نمایشگاه IFA 2016 برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، در این کنفرانس پس از سخنان نایب رییس شرکت ایسوس اریک چن شاهد سخنرانی کریس واکر از مقامات شرکت اینتل بودیم که درباره همکاری این شرکت با ایسوس در ساخت قطعات مورد نیاز این شرکت سخن گفت. در ادامه کنفرانس مدیر بخش طراحی ایسوس روی سن آمد و در مورد تغییرات برای طراحی بهتر محصولات این شرکت توضیحاتی داد.

در کنفرانس ایسوس لپ‌تاپ ASUS ZenBook 3 معرفی شد. ZenBook 3 از Macbook باریک‌تر است و با وجود پردازنده Corei7 حداقل ۵۰ درصد سریع‌تر و پرتوان‌تر از مدل‌های قبلی است.

از محصولات دیگر معرفی شده در این کنفرانس نمایشگر Zen است که به راحتی قابل حمل است و فضای کار را بازتر از قبل می‌کند. این نمایشگر بسیار باریک است و تنها ۸۰۰ گرم وزن دارد. در واقع این نمایشگر سبک‌ترین و باریک‌ترین نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی قابل حمل دنیاست.

از دیگر محصولات ایسوس ASUS Transformer 3 Pro بود که با نام همه کاره‌ترین کامپیوتر دنیا معرفی شد. لپ‌تاپی با پردازنده مرکزی Core i7، میزان ۱۶ گیگابایت RAM و یک ترابایت حافظه داخلی.

ایسوس در این کنفرانس یک تبلت هم معرفی کرد. تبلت ASUS ZenPad 3s با نمایشگر ۱۰ اینچی که یکی از ویژگی‌های خاص آن کیفیت صدای بالای آن است.

در کنار این تبلت ZenWatch 3 هم معرفی شد. ساعت جدید ایسوس که این شرکت می‌گوید اولین ساعت هوشمند دنیا است که با سیستم عامل اندروید کار می‌کند و تنظیمات سه دکمه‌ای دارد.

Zenbook3 رده بالا با قیمت ۱۹۹۹ یورو، Transformer3 Pro با پردازنده مرکزی Core i7 و ۱۶ گیگابایت RAM با قیمت ۱۵۹۹ یورو و با پردازنده Core i5 و ۸ گیگابایت RAM با قیمت ۱۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد. ASUS Transformer 3 با پردازنده مرکزی نسل هفت اینتل، ۸ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD همراه با کاور صفحه کلید و قلم ایسوس قیمتی معادل ۹۹۹ دلار خواهد داشت.

نمایشگر ASUS ZenScreen که به ادعای شرکت ایسوس باریک‌ترین و سبک‌ترین مانیتور قابل حمل دنیاست قیمت ۲۶۹ یورویی دارد. تبلت ASUS ZenPad 3s با نمایشگر ۲K که از تکنولوژی Tru2Life بهره می‌برد، پردازنده ۶ هسته‌ای، ۴ گیگابایت RAM و باتری ۵۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که از تکنولوژی Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند قیمتی معادل ۳۷۹ یورو خواهد داشت و نهاتیا ZenWatch 3 هم با قیمت ۲۲۹ یورو در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

20104

کد خبر: 675302

وب گردی

وب گردی