اجرای"فاصله کانونی" درهفتمین شب شنبه های حافظ

گروه "ده و دقیقه" تجربه ی پرفورمنس موسیقی خود با نام "فاصله کانونی" را در هفتمین رویداد از شب شنبه های حافظ اجرا می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، مجموعه برنامه ی شب شنبه ها که با رویکرد تجربه های متفاوت و گفتگوهای تازه در باب دیدن و شنیدن هر هفته در تالار حافظ اجرا می شود، در هفته های قبل میزبان هنرمندان مختلفی در حوزه موسیقی و پرفورمنس از موسیقی سنتی تا موسیقی تلفیقی و مقامی بوده و با اقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شده است.
در شب شنبه هفتم که روز شنبه بیستم شهریور ماه ساعت ٢٠:٣٠ برگزار می شود، گروه "ده و ده دقیقه" با حضور نایان صحیحى: کمانچه -قیچک، امیر حقیرى: کوبه اى، سجاد عرب زاده: خواننده، مهدى محمودخانى: گیتار باس، امیر رضا فلاح: گیتارالکتریک و علیرضا بابایى: کیبورد،برنامه خود را اجرا خواهند کرد.
در این برنامه ها، سیاوش یعقوبی و عباس ثامنی (استودیو 1234) به عنوان (طراح پوستر)،قاسم فرجی (صدابردار)، گرافیک مان (چاپ)، مهدی خان ‏محمدی (روابط عمومی)، سیامک قطاعی (امور داخلی و هماهنگی)، نیما جوان، علیرضا تهرانی دریا یاسری (گروه اجرایی)، نشر و پخش جوان (مجری طرح)،
رضا دادویی (مدیر پروژه و مشاور هنری) و تالار حافظ (برگزار کننده) حضور دارند.

508502

کد خبر: 675312

وب گردی

وب گردی