سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی: حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی از  سازمان بهزیستی خالصانه بوده است

سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تفاهم نامه سازمان بهزیستی با دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد ترم قبل به عنوان اولین بار موضوع تخفیف برای دانشجویان تحت پوشش را به صورت ویژه ای انجام داد.

سید مهدی سیدمحمدی به ایسکانیوز گفت: سازمان بهزیستی یک سازمان تخصصی است که یک هدف عمده آن پیگیری مسائل حوزه اجتماعی و حمایت از نیازمندان و معلولین است. این موضوع به صورت عمده تر سعی دارد به توانمندسازی نیازمندان و معلولین کمک کند.

او در ادامه افزود: در راه هدفمندسازی هم یکی از موضوعاتی که مهم است، بحث تحصیل و اشتغال آنها است. سازمان بهزیستی از جامعه هدف خودکه معلولین، بچه های بی سرپرست یا بدپرست، زنان سرپرست خانوار و بچه های آنها هستند را در بخش حمایت های تحصیل و پرداخت شهریه دانشجویی و دانش آموزی حمایت می کند.

مشاور و سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور در ادامه به فعالیت های کمیته امداد و بنیاد شهید در این حوزه اشاره کرد و افزود: در این راستا سازمان بهزیستی با دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه ای با دانشگاه آزاد اسلامی به امضا رسانده که در بندهای مختلف می توانیم همکاری هایی را داشته باشیم. بدین معنا که به غیر از موضوع شهریه دانشجویان تحت پوش سازمان بهزیستی از امکانات متقابل دو مجموعه در راستای کاهش، پیشگیری و درمان آسیب ها استفاه شود.

او در ادامه گفت: در مرحله بعد نیز درصدد هستیم تا امکان این همکاری با دانشگاه های پیام نور و علمی کاربردی تفاهم نامه هایی را به امصا برسانیم.

مشاور و سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور در ادامه به اجرایی کردن کامل مفاد تفاهم نامه از سوی دانشگاه آزاد اشاره کرد و ضمن تشکر از این موضوع گفت: دانشگاه آزاد ترم قبل به عنوان اولین بار موضوع تخفیف برای دانشجویان تحت پوشش را به صورت ویژه ای انجام داد.

سیدمحمدی در ادامه گفت: سازمان بهزیستی در جهت ارتقا و آموزش سطح علمی دانشجویان و توانمندسازی آنان در حوزه های مختلف سعی می کند راه کارهایی را ایجاد کند. برهمین اساس هم با بسیج سازندگی، بنیاد علمی نخبگان و... در صدد همکاری هایی هستیم.

مشاور و سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور در ادامه به حمایت های دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود: موضوعی که اهمیت دارد این است که دانشگاه آزاد تاکنون واقعا خالصانه و بدون اینکه چشم داشتی ما را در راستای اهدافمان کمک کرده است. این همکاری ها در بخش های مدیریتی نشان دهنده نگاه مثبت کل این مجموعه به این موضوع است. خوب به هرحال با توجه به اینکه به تازگی این تفاهم نامه شکل عملیاتی به خود گرفته، نواقصی در کار وجود دارد که امیدواریم با نیتی که از طرف هر دومجموعه وجود دارد، این نواقص به زودی برطرف شود.

20101

کد خبر: 675323

وب گردی

وب گردی