مسی: می‌خواهم در فوتبال آرژانتین برای نیوولز بازی کنم

مهاجم آرژانتینی بارسلونا بار دیگر از علاقه‌اش برای بازگشت به تیم دوران نوجوانی‌اش در آینده گفت.

به گزارش ایسکانیوز، لیونل مسی که در سن 13 سالگی اولین تیم خود یعنی نیوولز اولد بویز را به مقصد بارسلونا ترک کرد، با وجود اینکه پیش از این اشاره کرده که دوران حرفه‌ای خود را در نیوکمپ به پایان خواهد برد، از علاقه‌اش برای بازی در تیم دوران نوجوانی‌اش در آینده گفته است.

ستاره 29 ساله آلبی‌‎سلسته در گفت‌و‌گو با برنامه «Polemica en el Bar» از شبکه تلویزیونی «Telefe» آرژانتین گفت: دوست دارم روزی به نیوولز اولد بویز بازگردم و این چیزی است که چشم به آن دارم، چون رؤیای کودکی‌ام بود. زندگی من البته دستخوش تغییر شد و در مسیر دیگری قرار گرفت، اما از این بابت پشیمان نیستم. می‌خواهم در فوتبال آرژانتین برای نیوولز بازی کنم، جایی که در آن بزرگ شده‌ام.

مسی که اخیراً از تصمیم خود برای بازنشستگی از تیم ملی آرژانتین منصرف شد، در مورد تصمیمش برای بازنشستگی از بازی‌های رده ملی پس از مسابقات کوپا آمه‌ریکا عنوان کرد: در آن لحظه چنین حسی داشتم که باید از تیم ملی خداحافظی می‌کردم. در آن مقطع درست مثل این بود که همه چیز همانند آوار بر سر من ریخته بود، چون همه فکر می‌کردیم که دیگر وقت قهرمانی‌مان است و این به‌خاطر بازی‌هایی بود که از خود در کوپا آمه‌ریکا ارائه دادیم.

وی تصریح کرد: همه ما به‌دنبال قهرمانی هستیم. به شخصه هم برای تیم ملی آرژانتین می‌جنگم و رؤیایم رسیدن به قهرمانی با این تیم است. اینکه تا این حد به جام قهرمانی نزدیک شدیم و در نهایت از رسیدن به آن ناکام ماندیم، این برای ما جای ناامیدی و ناراحتی داشت.

آرژانتینی‌ها پس از ناکامی در فینال جام جهانی 2014 مقابل آلمان و دو شکست متوالی در دو فینال مسابقات کوپا آمه‌ریکا (2015 و 2016) به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفتند.

602/401

کد خبر: 675324

وب گردی

وب گردی