عضو کمیسیون بهداشت مجلس: ارزشیابی داخلی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی تاثیر بسیار زیادی در جهت ارتقای کیفیت دارد

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ارزشیابی داخلی دانشگاه آزاد در حوزه پزشکی را مثبت ارزیابی کرد گفت: این اقدام دانشگاه  باعث ارتقای کیفیت در حوزه علوم پزشکی می شود. به هرحال این برسی ها و ارزشیابی ها ی تواند تاثیر بسیار زیادی در جهت ارتقای کیفیت دانشکده های پزشکی و رشته های وابسته به وزارت بهداشت و درمان داشته باشد. 

حسینعلی شهریاری، درباره اقدامات دانشگاه آزاد در حوزه علوم پزشکی به ایسکانیوز گفت: مسئولان دانشگاه آزاد به خصوص دکتر میرزاده که راس مجموعه قرار دارد، تلاش های زیادی برای بالا بردن سطح آموزش پزشکی کرده اند و انصافا هم در طول این مدت خدمات بسیار خوبی انجام شده است.

شهریاری ادامه داد: در بعضی سطوح که دانشگاه های دولتی نتوانسته اند پاسخگوی نیاز جامعه باشند دانشگاه آزاد به خوبی توانسته این خلا او در ادامه به حضور دانشگاه آزاد اسلامی به مناطق محروم کشور برای خدمات رسانی آموزشی اشاره کرد و افزود: وجود رشته های پزشکی در نقاط محروم کشور می تواند به رفع مشکلات کشور کمک کند و باید از این اقدام مسئولان دانشگاه آزاد تشکر کرد.

شهریاری ارزشیابی داخلی دانشگاه آزاد در حوزه پزشکی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این اقدام دانشگاه باعث ارتقای کیفیت در حوزه علوم پزشکی می شود. به هرحال این برسی ها و ارزشیابی های تواند تاثیر بسیار زیادی در جهت ارتقای کیفیت دانشکده های پزشکی و رشته های وابسته به وزارت بهداشت و درمان داشته باشد.

20101

کد خبر: 675326

وب گردی

وب گردی