سفر رئیس مجلس ملی فرانسه به ایران با هدف تحکیم مناسبات پارلمانی

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اعلام خبر سفر رئیس مجلس ملی فرانسه به کشورمان، گفت: کلود بارتلون در دیدار با دکتر لاریجانی آخرین مناسبات دوجانبه پارلمانی، منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و تبادل نطر قرار می‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازخانه ملت ،حسین امیرعبداللهیان با اشاره به سفر 4 روزه رئیس مجلس ملی فرانسه به تهران، گفت: کلود بارتلون رییس مجلس ملی فرانسه امروز دوشنبه (15 شهریورماه) به تهران سفر می کند.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل بر همین اساس تصریح کرد: رئیس مجلس ملی فرانسه روز سه شنبه (16 شهریورماه) در دیدار با دکتر لاریجانی آخرین مناسبات دوجانبه پارلمانی، منطقه ای و بین المللی را مورد بحث و تبادل نطر قرار خواهد داد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مناسبات پارلمانی بخش مهمی از همکاری های مورد توجه دو کشور است، عنوان کرد: رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و فرانسه و برخی مقامات کمیسیون امور خارجه، رییس مجلس ملی فرانسه را در این سفر همراهی می کنند.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در پایان با اشاره به سایر برنامه های هیأت پارلمانی فرانسه خاطرنشان کرد: دیدار با رییس جمهور و دیگر مقامات ارشد کشورمان در ادامه سفر رئیس مجلس ملی فرانسه به ایران پیگیری می‌شود.

205/201

کد خبر: 675344

وب گردی

وب گردی