سخنگوی وزارت بهداشت: ازطومار جمع کردن علیه داریوش مهرجویی گله داریم

ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اظهاراتی که برخی از هنرمندان در خصوص پزشکان می‌کنند بر خلاف تصور مردم زیاد نیست. ما در جشنواره فیلم سلامت شاهد مشارکت و رابطه خوبی بین مردم، پزشکان و هنرمندان بودیم. ما دو طرف را به استفاده از خرد جمعی و هم افزایی دعوت می‌کنیم

به گزارش ایسکانیوز، ایرج حریریچی در نشست مطبوعاتی که صبح امروز، 15 شهریور، برگزار شد درباره مراحل طی شده پرونده پزشکی عباس کیارستمی گفت: بررسی پرونده کیارستمی چون حساس است زمان زیادی می برد. با تاکید رئیس سازمان نظام پزشکی، انجام مراحل کارشناسی و صدور نظر دادستان روند این پرونده سریع تر در حال انجام است. به دلیل حساسیت موضوع پیگیری جلسات 30 و چند نفره در جهت این پرونده برگزار شد همچنین تاکید وزارت بهداشت بر تسریع پرونده بوده است.

حریرچی در ادامه با اشاره به جمع آوری امضا از سوی جمعی از پزشکان برای شکایت علیه داریوش مهرجویی، گفت:اظهاراتی که برخی از هنرمندان درباره پزشکان دارند بر خلاف تصور مردم زیاد نیست. در جشنواره فیلم سلامت شاهد همکاری و رابطه خوبی بین مردم، پزشکان و هنرمندان بودیم. دو طرف را به استفاده از خرد جمعی دعوت می کنیم و از طومار جمع کردن و نامه نوشتن در این مورد گله داریم، زیرا تشدید اختلافات فایده چندانی ندارد.


گفتنی است؛ عباس کیارستمی، کارگردان شناخته شده ایرانی 14 تیرماه امسال در پاریس درگذشت، مرگ او واکنش فراوانی از سوی هنرمندان و مردم به همراه داشت، هنرمندان بسیاری مرگ کیارستمی را نتیجه قصور پزشکی در ایران می دانند. داریوش مهرجویی، فیلمساز، یکی از افرادی است که در مراسم ختم عباس کیارستمی واکنش تندی نسبت به مرگ این فیلمساز نشان داد.
503502

کد خبر: 675371

وب گردی

وب گردی