لوکاکو  در اورتون ماندنی شد/  پیشنهادات یوونتوس او را قانع نکرد

مهاجم تیم فوتبال اورتون می گوید پیشنهادات یوونتوس او را قانع نکرده است تا تیمش را ترک کند.

به گزارش ایسکانیوز، روملو لوکاکو می گوید تصمیم گرفته است تا در اورتون بماند. روملو لوکاکو در سال 2014 با مبلغ 28 میلیون پوند از چلسی به اورتون آمد و عملکرد خوبی را از خود در گودیسون پارک بر جا گذشته است. این ملی پوش بلژیکی 130 بازی برای اورتون انجام داده است و موفق به زدن 61 گل برای تافی ها شده است. در پنجره نقل و انتقالاتی گذشته او به درهای خروجی باشگاه اورتون نزدیک شده بود اما سر انجام در این باشگاه ماندنی شد.

به نظر می رسید که چلسی خواهان برگرداندن لوکاکو بود و یوونتوس نیز یکی دیگر از مشتریان او بود.با وجود تمام این ها لوکاکو فکر می کند که ماندن در اورتون تصمیم درستی بود و تاکید کرد که باشگاه اورتون نیز انتخاب های زیادی در دسترس او قرار نداده بود.

از نبودن در رقابت های اروپایی کمی ناراحتم اما معتقدم که هر اتفاقی بنا بر دلایلی رخ داده است. می توانستم به یوونتوس برم اما تصمیم گرفتم که در اورتون بمانم چرا که رفتن به ایتالیا برای من زود است و من در اینجا بد کار نکرده ام. در حال حاضر یک سرمربی جدید داریم و شرایط با زمان روبرتو مارتینز متفاوت است. می توانیم زیر نظر کومان پیشرفت کنیم. ممکن این آخرین قدم من در اورتون باشد و باید دید که چه پیش خواهد آمد. من از علاقه باشگاه ها به خودم خبر داشتم. واضح است که اورتون نمی خواست تا مرا از دست دهد.به خودم گفتم بهترین خودم را در زمین می گذارم و چه کسی می داند که چه پیش خواهد آمد.

باشگاه اورتون مشتاق است که قراردادی جدید را به لوکاکو پیشنهاد دهد. لوکاکو تایید کرد که در آینده تصمیم خواهد گرفت که چه چیزی به سود اوست اما در حال حاضر هدف او سخت کار کردن برای باشگاه فعلی اش است.

من با مینو رایولا درباره قرارداد جدید صحبت کرده ام و با یک دیگر تصمیمی را خواهیم گرفت که به نفع من باشد. برای ادامه فوتبالم به پول فکر نمی کنم بلکه به دنبال فتح جام ها هستم. اما من از آن گونه افرادی نیستم که اگر باشگاه به من اجازه ترک تیم را ندهد به زمین تمرین نیایم و یا برای کسب شهرت به مکانی دیگر بروم. سعی می کنم که آرام باشم و به باشگاهم احترام بگذارم. خوشبختانه آن ها نیز با احترام نسبت به من رفتار می کنند و شاید در زمانی دیگر این جا را ترک کردم.

604/602

کد خبر: 675399

وب گردی

وب گردی