بزرگترین محموله لوازم خالکوبی و جوان سازی در مشهدکشف شد

یکی از عاملان اصلی تهیه و توزیع اقلام‌ آرایشی تقلبی و غیر مجاز در مشهد دستگیر و محموله 300 میلیون تومانی از این کالاها در انبار زیر زمینی کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل میزان، سردار بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در تشریح این عملیات ضربتی کشف اقلام قاچاق خالکوبی، گفت: تیم های گشت و نظارت پلیس امنیت عمومی استان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله های سنگین لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و غیر مجاز از کشور پاکستان به استان سیستان و بلوچستان و سپس انتقال این مواد به مشهد و دیگر شهرهای کشور دست یافتند.


او افزود: با کسب این اطلاعات، تحقیقات میدانی اکیپ ویژه ای از افسران پلیس امنیت عمومی آغاز و یکی از مراکز فروش این محصولات غیر بهداشتی و تقلبی در غرب مشهد شناسایی شد.

سردار امیری مقدم گفت: با توجه به این که آخرین محموله قاچاق شامل رنگ خالکوبی ، دستگاه جوان‌سازی ، لوازم تتو و ... بود هنوز در سطح شهر مشهد توزیع نشده و مصرف این گونه اقلام سلامت و زیبایی شهروندان را تهدید می کرد پیگیری این پرونده با هماهنگی مقام قضائی به جدیت بیشتری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: افسران نظارت بر اماکن عمومی پلیس خراسان رضوی در گام بعدی ، یک انبار در محدوده بلوار پیروزی مشهد که محل نگهداری محموله قاچاق بود را شناسایی و محل را به طور ضربتی پاکسازی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:ماموران انتظامی در بازرسی از این انبار مجهز به دوربین مدار بسته کنترلی که پس از شناسایی افراد خریدار ، متخلفان اقدام به فروش اقلام مورد نظر می کردند محموله ای سنگین به ارزش 300 میلیون تومان را کشف کردند.

سردار امیری مقدم با اشاره به این مطلب که در این عملیات یکی از عاملان اصلی قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و غیر مجاز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد گفت: تحقیقات در این باره ادامه دارد.


105105

کد خبر: 675435

وب گردی

وب گردی