تاج: به غیر از ایران در هیچ کشوری بازی نخواهیم کرد/ فیفا در مورد نکونام نامه نوشت

رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: باشگاه های ایران در صورت بازی مقابل حریفان عربستانی در هیچ کشوری به غیر از ایران مسابقات خانگی خود را برگزار نخواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی تاج در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال ایران در جمع خبرنگاران، گفت: تیم ملی فوتسال ایران پنجم دنیا است و عملکرد این تیم برای تمام مردم کشور مهم است. این بار مراسم بدرقه خوبی را برای فوتسال برگزار کردیم و انتظار داریم حداقل جایگاه پنجم جهان را حفظ کنند و حتی آن را بهبود ببخشند.
وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا شده بودند و امروز پاداش آنها واریز شد و در جام جهانی هم مانند تیم ملی فوتبال بابت هر پیروزی پاداش جداگانه می گیرند.
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص همکاری با آدیداس، گفت: قراردادی با این شرکت داریم که از سال آینده نهایی می شود اما فعلا به غیر از تیم ملی فوتبال بزرگسالان تمام تیم های ایران از لباس های جیوا استفاده می کنند.
وی در رابطه با کیفیت پایین لباس های آدیداس، اظهار کرد: بهترین لباس ممکن این شرکت را خریداری کردیم و هیچ شکی در آن نیست.
تاج در مورد انتخابات هیات فوتبال اصفهان و حواشی آن، تصریح کرد: انتخابات زیادی برای هیات ها در پیش رو داریم و در اصفهان هم مشکلی نبوده و حضور تمامی کاندید ها مورد تایید قرار گرفته است.
وی در خصوص اتفاقات دیدار ایران و قطر، گفت: امروز نامه ای از فیفا دریافت کردیم که در آن اصلا خبری از محرومیت کی روش نبود و هواداران خوب مان نیز با مشکلی روبه رو نبودند، اما در خصوص جواد نکونام چند سئوال از فدراسیون به خصوص در مورد حضورش در زمین پرسیده شد که در حال پاسخ دادن به آن هستیم.
وی افزود: از نحوه خوشحالی نکونام بد برداشت شد که فدراسیون فوتبال توضیحات لازم را می دهد.
تاج در مورد نامه به فیفا در خصوص بازی با تیم های عربستانی، گفت: در این نامه به امنیت بالای کشورمان اشاره کردیم و اگر عربستانی ها مسایلی را مطرح کردند و قرار شد باشگاه های ایرانی در کشوری دیگر بازی کنند نمی پذیریم و در هیچ کشوری به غیر از ایران بازی نخواهیم کرد. ایران یکی از امن ترین های دنیا است و حتی کشور های دیگر به ایران می آیند و ما میزبان آنها هستیم.
جام جهانی 2016 فوتسال از بیست و پنجم شهریورماه تا دهم مهرماه سال جاری در سه شهر کلمبیا برگزار می شود. تیم ملی فوتسال ایران در دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های اسپانیا، مراکش و جمهوری آذربایجان در گروه F همگروه است.
تیم ملی فوتسال ایران روز چهارشنبه راهی کلمبیا می شود.

602/401

کد خبر: 675438

وب گردی

وب گردی