پوردستان: سازمان حفاظت اطلاعات، چشم بینای ارتش است

فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان، مسئولین و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروی زمینی گفت: سازمان حفاظت اطلاعات بازوی بسیار توانا و چشم بینای ارتش است.

به گزارش ایسکانیوز ، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان، مسئولین و کارکنان حفاظت اطلاعات این نیرو گفت: سربازان گمنام و نشان دار امام زمان (عج) در ارتش جمهوری اسلامی ایران زحمات زیادی را در جهت سلامت کارکنان متحمل می شوند که فعالیت‌هایشان بازگو نمی‌شود. عملکرد این عزیزان در دوران دفاع مقدس و پس از آن برای همگان روشن است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه «هر کجا سربازان حفاظت و اطلاعات حضور داشته باشند، امنیت برقرار است» اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) زمانی که وارد میدان می شوند، استحکام، اقتدار و توان رزمی را بالا برده و امنیت را برقرار می کنند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش پوردستان در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار می بندد تا مشکلی را در کشور ایجاد کند اما با هوشیاری، توانمندی، بیداری، خردمندی و پشت‌کار کارکنان امنیتی است که تاکنون هیچ یک از برنامه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشور پیاده نشده است.

وی در پایان کارکنان حفاظت و اطلاعات ارتش را به عنوان بازوی بسیار توانا و چشمان بیدار ارتش جمهوری اسلامی ایران خواند و اظهار کرد: امروز سازمان حفاظت و اطلاعات ارتش رشد قابل وصفی را داشته است که گمنام، بی ریا و بی صدا سنگین‌ترین کارها را انجام می‌دهند.

202/201

کد خبر: 675655

وب گردی

وب گردی