یو جوئمینگ: پیروزی آسانی مقابل ایران کسب نکردیم

سرمربی تیم والیبال بایا ارمی چین گفت: هرچند در دیدار با بانک سرمایه به پیروزی رسیدیم اما این پیروزی یک برد آسان برای ما نبود.

به گزارش ایسکانیوز از فدراسیون والیبال، یو جوئمنیگ، سرمربی تیم والیبال بایا ارمی چین پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل تیم والیبال بانک سرمایه ایران، اظهار داشت: به خوبی می‌دانستیم که کار چندان آسانی مقابل تیم ایران نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: نمی‌توان گفت که به یک پیروزی آسان مقابل بانک سرمایه دست پیدا کردیم. اگر واقع بینانه نگاه کنیم، باید بگویم این تیم در خیلی از دقایق بازی تیم ما را آزار داد و کار را برای ما سخت کرد.

جوئمینگ با اشاره به نقاط ضعف و قوت تیم بانک سرمایه، تصریح کرد: بازیکنان ایران در دریافت نمایش خوبی داشتند اما در زدن اسپک از قدرت کافی بهره‌ نمیبردند. درصد خطاهای فردی در این تیم زیاد بود و اگر کمی بیشتر دقت می‌کردند شاید نتیجه بهتری می‌گرفتند.

سرمربی تیم بایا ارمی چین گفت: ما تلاش خواهیم کرد در گروهمان به عنوان تیم اول قرار بگیریم. برای این کار باید فردا تیم تایلند را شکست دهیم. تیمی که از ابتدای مسابقات نمایش خوبی داشته است و حریف سختی برای بازیکنان من محسوب می‌شود.

جوئمینگ درباره قهرماین تیم ملی والیبال چین در مسابقات المپیک ، گفت: چین بدون شک قدرتمندترین تیم حال حاضر جهان والیبال است. این تیم از حضور یک سرمربی زن بهره می‌برد که می‌توان گفت بهترین مربی جهان است. ملی‌پوشان چین شایسته مدال طلا المپیک بودند و با نمایش خوب به حقشان رسیدند.

607/602

کد خبر: 675688

وب گردی

وب گردی