شهین دخت ملاوردی «زنانی که به بزها خیره شده اند» را افتتاح کرد

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور شامگاه 16 شهریورماه، زنگ افتتاح نمایش «زنانی که به بزها خیره شده‌اند» به عنوان جدیدترین اثر گروه تئاتر «پوشه» در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صدا درآورد.  

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، زنگ افتتاح نمایش «زنانی که به بزها خیره شده‌اند» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی توسط شهین‌دخت ملاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور نواخته شد.
آقاخانی پیش از اجرای نمایش ضمن ابراز خرسندی از مجموعه اقدامات حمایتی تماشاخانه ایرانشهر به ویژه حذف حق‌السهم 20 درصدی تماشاخانه از فروش اجراهای نمایشی، اظهار کرد: امیدوارم همه مدیران تئاتری به این باور برسند.
این نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر در ادامه با اشاره به حضور معاون رئیس جمهور برای نواختن زنگ افتتاح نمایش «زنانی که به بزها خیره شده‌اند»، یادآور شد: این برای اولین بار است که مقامی بلندمرتبه از دولت در کنار ما خانواده تئاتری حضور پیدا می‌کند تا زنگ افتتاح یک نمایش را به صدا درآورد.
بعد از این سخنان، شهین‌دخت ملاوردی روی صحنه سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر حضور پیدا کرد و گفت: وقتی برای حضور در آیین افتتاح این نمایش دعوت شدم، نام این اثر برایم جالب بود.
معاون رئیس جمهور تأکید کرد: هدف اصلی من برای حضور در این مراسم، ارج نهادن به هنر و هنرمندان است. امیدوارم از ظرفیت موجود هنری و تئاتر بهره‌برداری مناسب شود.
ملاوردی افزود: آرزو می‌کنم شعار دولت فرهنگی و نه فرهنگ دولتی، تا پایان دولت یازدهم جامه عمل بپوشد.
بعد از این سخنان معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور زنگ افتتاح اجرای عمومی نمایش «زنانی که به بزها خیره شده‌اند» را نواخت.
این اثر نمایشی با بازی بهاره رهنما، نگار فروزنده و ایوب آقاخانی ساعت 20:30 در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.
503502

کد خبر: 675826

وب گردی

وب گردی