مقصران ناکامی تکواندو در المپیک ریو را معرفی کنید!

تکواندو از سالها قبل به عنوان یار دیرینه کاروان ایران در المپیک ایفای نقش جدی داشته است از همین رو سطح توقعات مردم و مسوولین از این رشته بالا رفته است.

به گزارش ایسکانیوز، تکواندو از سالها قبل به عنوان یار دیرینه کاروان ایران در المپیک ایفای نقش جدی داشته است از همین رو سطح توقعات مردم و مسوولین از این رشته بالا رفته است ، این اتفاق تا به آنجا پیش رفت که کسب یک مدال و قرارگرفتن در میان 3 فدراسیون مدال آور در المپیک نیز راضی کننده نشد!

به هرحال تکواندو ایران با افتخار آفرینی در عرصه های مختلف طی سه سال گذشته به آمادگی رسیده بود تا در المپیک حداقل

2مدال دیگر در کارنامه داشته باشد.

فدراسیون در این خصوص با برگزاری جلسات مختلف با کارشناسان در حوزه های داوری، مربیگری ،تشکیل کارگروه های مختلف وصاحب نظران صحبت های فنی عزیزان را استماع کرد و البته یک بار دیگر این امکان برای کادر فنی و بازیکنان نیز فراهم شد تا مسائل را از زبان آنها هم بشنود.

تکواندو از نظر پشتیبانی و مدیریت تمام امکانات مورد نیاز را در اختیار تیم قرار داد و هزینه میلیاردی طی سه سال گذشته صرف تیم المپیکی شد، اما در المپیک کادر فنی نتوانست جواب این اعتماد را بدهد و قابلیت بچه ها نیز به نمایش گذاشته نشد.

در این میان نتیجه نگرفتن تیم ملی به عدم کارآمدی کادر فنی باز می گردد و به نظر می رسد فدراسیون باید تجدید نظر جدی کند، در ایران مربیان کارآمد و زبده کم نداریم.

مرتضی کریمی، پیام خانلرخانی، سید نعمت خلیفه و...از جمله مربیان دارای رزومه خوب برای هدایت تیم ملی هستند، اما به هرحال فدراسیون تکواندو با بررسی تمام شرایط باید برای چهار سال آینده تصمیم گیری کند.

فدراسیون تکواندو تمام تلاشش را به کار بست تا از این رهگذر به نتایج ایده آل برسد و در این راه از هیچ اقدامی کوتاهی نکرد، اما اکنون با توجه به زمان اندک بیست روزه تا رقابت های گرندپری که در حقیقت آغاز راهی چهارساله تا المپیک توکیو 2020 می باشد باید مماشات را کنار گذاشته و هرچه سریعتر به معرفی مقصران اصلی این ناکامی اقدام نماید.

606/602

کد خبر: 675872

وب گردی

وب گردی