حزب آلمانی: ما خواستار پذیرش حداکثر ۲۰۰ هزار پناهنده در سال هستیم

وزیر داخلی ایالت بایرن از حزب سوسیال مسیحی خواستار پذیرش حداکثر ۲۰۰ هزار پناهنده در سال در کشورش شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم، "یوآخیم هرمن"، وزیر داخلی ایالت بایرن آلمان از حزب سوسیال مسیحی در گفتگو با روزنامه "دی ولت" آلمان پارلمان و دولت را به یافتن راه حلی برای بحران پناهندگان فراخواند.

وی با توجه به شکست سنگین حزب دموکرات مسیحی در انتخابات اخیر ایالتی مکلنبورگ-فورپومرن و عقب افتادن نامزد این حزب از حزب ضد یورو، سیاست پناهندگان مرکل را عامل این شکست دانسته و خواستار تعیین سقف برای پذیرش پناهندگان در آلمان شد.

وی تاکید کرد که بایرن خواستار پذیرش حداکثر 200 هزار پناهنده در هر سال در آلمان است.

این سیاستمدار بلند پایه حزب سوسیال مسیحی تصریح کرد که دولت و صدر اعظم آلمان در روزهای گذشته اعلام کردند که هجوم پناهندگانی مانند سال گذشته نباید دوباره تکرار شود. یک اظهار نظر شفاف در این باره ضرورت دارد که چگونه ما می توانیم به این هدف دست یابیم.

وی نتایج انتخابات ایالتی اخیر در آلمان را علامت هشداری دانست مبنی بر اینکه بسیاری از شهروندان با سیاست های حزب دموکرات مسیحی موافق نیستند. نتیجه کسب آراء زیر بیست درصد حزب دموکرات مسیحی برای اتحادیه احزاب متحد مسیحی قابل قبول نیست.

وی همچنین از عملیات مشترک پلیس و ارتش آلمان در داخل برای مبارزه با تروریسم دفاع کرد.

این مقام ایالت بایرن در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد که ما باید خود را برای حملات تروریستی مشابه پاریس و بروکسل آماده کنیم.

303300

کد خبر: 675917

وب گردی

وب گردی