ممنوعیت ورود نوت 7 به آمریکا

تلفن همراه نوت ۷ سامسونگ به عنوان پرچم دار جدید این شرکت نیامده آتش گرفت تا این شرکت کره ای وارد یکی از چالشی ترین دورانهای خود شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ساینس الرت،سامسونگ دستور توقف فروش و بازگردانده شدن حدود ۲.۵ میلیون نوت ۷ از سراسر جهان را صادر کرده است. طی روزهای گذشته تصاویر زیادی در دنیای مجازی منتشر شده که نشان می دهد چندین نوت ۷ سامسونگ به دلیل نقص در باتری لیتیومی آنچنان داغ شده و حتی آتش می گیرند.

به گزارش مهر، گفته می شود که سازمان هوانوردی فدرال آمریکا نیز به دنبال وضع محدودیتهایی است که بر اساس آن مسافرانی که وارد خاک آمریکا می شوند نمی توانند تلفن همراه نوت ۷ همراه داشته باشند.

از سوی دیگر سامسونگ کشتی های حامل این مدل بحث برانگیز را متوقف کرده و فعلا انتقال آنها به سراسر جهان را به تعویق انداخته است.

تاکنون حداقل ۳۵ تلفن همراه مدل نوت ۷ آتش گرفته یا منفجر شده اند. این درحالی است که تا ساعاتی دیگر اپل از تازه ترین محصولات خود از جمله آیفون ۷ رونمایی خواهد کرد و این قطعا ضربه بزرگی بر سامسونگ به عنوان رقیب سالهای اخیر اپل ارزیابی می شود.

سامسونگ اعلام کرده که بررسیهای دقیقی را درخصوص این نقص عجیب آغاز کرده است.

این شرکت کره ای برآورد کرده تا کنون یک میلیون دستگاه از این مدل را به فروش رسانده و حالا بسیاری از دارندگان این محصول نمی دانند که با خرید تازه خود چه کنند.

20104

کد خبر: 675962

وب گردی

وب گردی