بخشنامه معرفی مسئولین هیئت های مذهبی دانشجویی فعال

بخشنامه معرفی مسئولین هیئت های مذهبی و دانشجویی فعال، جهت شرکت در نشست هم اندیشی مسئولین هیئت های مذهبی دانشجویی، با تایید ریاست دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و نظر به اهمیت فزاینده فراگیری فرهنگ و سیره ائمه اطهار (ع) و همچنین لزوم تقویت هیئات مذهبی دانشجویی و اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ عاشورا، اداره کل تشکل های اسلامی سیاسی در نظر دارد نشست هم اندیشی مسئولین هیئات مذهبی دانشجویی را با حضور ویژه و ارزشمند جناب آقای دکتر میرزاده، ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی را در تهران برگزار نماید.

همچنین طی بخشنامه ای از روسای و مراکز آموزشی با همکاری نمایندگان ریاست دانشگاه در هیئت های نظارت بر تشکل های اسلامی دانشجویان خواسته شده، حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 24/6/95 بر اساس ضوابط و شرایط اعلام شده نسبت به معرفی مسئولین هیئت های مذهبی از طریق اتوماسیون اداری به اداره کل تشگل های اسلامی سیاسی اقدام نمایند.

تاکید شده افراد معرفی شده حتما دارای شرایط لازم باشند و از معرفی افراد غیر واجد شرایط اکیدا خودداری شود.

تعداد مجوزهای اخذ شده در طول سال تحصیلی95-94 و تعداد برنامه های برگزار شده در طول سال تحصیلی، همچون سخنرانی، عزاداری، جشن، اردو ، نمایشگاه و... از جمله شاخص های ارزیابی فعالیت هیئت ها بوده است.

مدیر کل تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی با ارسال این بخشنامه از روسای واحدها، نمایندگان ریاست دانشگاه در هیئت نظارت بر تشکل های دانشجویی خواسته است به این ترتیب هیئت های مذهبی فعال را شناسایی کنند.

این بخشنامه در تاریخ 14/6/95 به تایید ریاست دانشگاه آزاد اسلامی رسیده است.

20104

کد خبر: 675976

وب گردی

وب گردی