این آیفون جدید است؛ سیاه براق

آیفون جدید بالاخره معرفی شد؛ تلفن هوشمندی که از نظر ظاهری با مدل های قدیمی تفاوت چندانی ندارد، اما اپل برای سال 2016 دو گزینه رنگی جدید را به رنگ های رسمی آن اضافه کرده است: سیاه مات و سیاه براق (جت بلک).

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دیجیاتو؛ بنابراین دو گزینه رنگی تازه معرفی شده به رنگ های طلایی، نقره ای و رز گلد قدیمی آیفون پیوسته و جایگزین رنگ خاکستری (که فقط قسمت هایی از آن سیاه رنگ بود) خواهند شد.

رنگ سیاه براق ستاره رویداد امشب اپل بود. برای رونمایی از این رنگ خاص، اپل ویدئوی جذابی تدارک دیده بود که جانی آیو در پس زمینه اش در مورد فرآیند ساخت بدنه آیفون 7 با این رنگ توضیحاتی ارائه می کرد.

جالب است بدانید که اپل برای دوام این رنگ روی بدنه نسل جدید تلفن هوشمند خود، از پولیش سه بعدی و حمام های یونیزه مغناطیسی بهره گرفته که جزء پیشرفته ترین فناوری های کنونی در ساخت تلفن های هوشمند هستند.

اما گزینه دیگر یعنی سیاه مات، امشب چندان توسط اپل برجسته سازی نشد که امری طبیعی است. این رنگ از آیفون 7 را می توان تقریبا نسخه سیاه تری از آیفون های خاکستری قدیمی دانست که از بدنه ای با جلوه مات بهره می برد.

۲۰۲۰

کد خبر: 676076

وب گردی

وب گردی