شارژ سریع، کاهش میزان مصرف باتری و گرافیک بالا در آیفون 7 و 7 پلاس

باتری معضل همیشگی تلفن های همراه محسوب می شود. این معضل چنان محسوس است که موجب ایجاد محصولی تحت عنوان power bank شده است. حال باید پرسید، اپل در سری جدید تلفن های همراه خود چه راهکاری برای حل یا کاهش این معضل اندیشیده است؟

تعدادی از ویژگی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس:

-هدست شارژی آیفون 7: شما برای اولین بار می توانید گوشی موبایلی داشته باشید که دارای هدست شارژی است و از دست هدست های دارای سیم های دراز راحت شوید.

سرعت بالای محصولات جدید آیفون: بدون شک محصولات کمپانی اپل طی سال های اخیر دارای سریع ترین سی پی یو و بالاترین سرعت در میان تلفن های همراه بوده اند. اما کماکان سرعت پایین گوشی های تلفن همراه یکی از معضلات کاربران تلقی می شود. شرکت آیفون تلاش کرده است تا با بکار بردن 300 میلیارد ترانزیستور در گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، سرعت تلفن های همراه تازه ی خود را به چیزی نزدیک به 20 برابر سری های قبلی این گوشی برساند.

افزایش سرعت شارژ در سری جدید گوشی های آیفون: متاسفانه یکی از معضلات همیشگی تلفن های همراه نیاز به شارژ این تلفن هاست. این معضل همیشگی تلفن های همراه کار را به جایی رسانده که در سال های اخیر محصول تازه ای تحت عنوان power bank جهت رفع این معضل ساخته و در اختیار کاربران قرار گرفته است. لذا کمپانی های تولید کننده ی تلفن همراه در تلاش هستند تا با افزایش ظرفیت باتری و بهبود سرعت شارژ باتری های محصولات خود، در جهت کاهش این معضل و بهبود کیفیت آن ها وارد رقابت با یکدیگر شوند. در همین راستا کمپانی آیفون با تلاش جهت کاهش زمان شارژ باتری های تلفن همراه خود در مدل های آیفون 7 و 7 پلاس تلاش نموده تا از قافله ی این رقایت عقب نمانده و ضمن بهبود سرعت شارژ اسمارت فن های خود، نیاز کاربران به محصولات جانبی چون power bank را کاهش دهد.

صدای استریوی شفاف و بدون خش: زمانی که با ولوم پایین از اسپیکر تلفن همراه خود استفاده می کنیم، می توانیم ادعا کنیم که صدای گوشی های موبایل چندان غیر قابل تحمل نیست. اما اگر کمی صدا را افزایش داده یا به حداکثر میزان ممکن برسانیم، با معضلاتی چون کاهش شفافیت و افزایش خش صدا مواجه خواهیم شد. کمپانی اپل تلاش کرده است تا ضمن بهبود کیفیت صدای اسپیکر سری جدید تلفن های همراه خود، رضایت مخاطبان را در این زمینه جلب نماید. نکته ی جالب اینکه در مراسم رونمایی از تلفن های همراه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، این کمپانی مدعی شد، می توانیم حتی صدای گیم های ios را با کیفیت استریو و شفاف بشنویم که مسلما تاکنون بی سابقه بوده است.

افزایش گرافیک: زمانی که در مسیرهای طولانی بسر می بریم، گیم یکی از گزینه هایی است که می توان به آن پناه برد. نکته ی جالب درباره ی گیم های موبایل این است که مخاطبان مشخصی ندارد. می توان همیشه کودکان و پیرمرد هایی یافت که در وقت های آزاد یا در مسیرهای طولانی به گیم های موبایل پناه می برند. لذا باید پرسید که چه کسی از گیم های با کیفیت تر بدش می آید؟ مسلما هیچکس! بدون شک بهبود سرعت و گرافیک گوشی های آیفون 7 و 7 پلاس که زاده ی شرکتی پیشرو در این زمینه هستند، از نکات جذاب این دو محصول تلقی می شوند.

مصرف پایین باتری در هنگام استفاده از گیم: وقتی وارد گیم می شوید، همه چیز را فراموش خواهید کرد. این یکی از ویژگی های ذاتی گیم است. مسلما اگر جز این باشد مجددا به سراغ گیم نخواهید رفت. تا اینجای ماجرا مشکلی ندارد. اما زمانی که از آن خارج می شوید شاید حتی نیمی از باتری موبایل خود را از دست داده باشید! اینجاست که باز هم با مشکل کاهش سریع شارژ باتری مواجه خواهید شد. کمپانی اپل تلاش کرده تا با کاهش میزان مصرف شارژ در هنگام استفاده از گیم های با گرافیک بالا، مانع از هدر رفتن سریع شارژ تلفن همراه شما در سری جدید گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس شود.

20104

کد خبر: 676078

وب گردی

وب گردی